Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin.
Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren.
Ngado ka rene nje qetesi e madhe.
Valle pse?
Kudo ne Bote ka mberritur nje semundje e pamposhtur e ashtuquajtur koronavirus.Per ta rrezuar sa me shpejt nga "froni", per t'ia marre situaten nga duart na eshte kerkuar te vete karantinohemi.
Ndonjehere mendoj mos valle ky eshte fundi i botes?!
Por perseri mundohem ta heq nga mendja kete pyetje duke menduar per ditet e mira qe do vijne,duke menduar se ne jemi popull i forte ne nuk e njohim fjalen frike,duke e ditur se me besim,kurajo,kujdes dhe shprese do ia dalim.
Bota po perballet ashper me kete virus dhe kujdesi dhe masat qe kemi marre jane te shumta.Edhe pse ne distance zemrat e Shqipetareve dhe gjithe botes jane bashke.Te mos rrime duke fajesuar Kinezet sepse dhe ato nuk e dinin se me cfare do perballeshin,por te mendojme per me te miren.
Le t'i bashkojme forcat,le te qendrojme ne shtepi per te miren tone,per te miren e Shqipes sone.Une e di se ne zemrat e te gjitheve jeton fjala shprese!!
Forca Shqipe, ti do ia dalesh!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!