Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-10-17 20:40:39
Shikime: 5022
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 1

Titulli: cesht e bukura

Lloji: Ese pershkruese
Tema: as
Autori: ardit
Shkolla: sami
Klasa: 10
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma nuk jane ofruar shume alternative per t’I dhene zgjidhje kesaj plage shumevjecare te shoqerise.Gjakmarrja eshte nje fenomen tipik,I shoqerive ku ligji nuk ka force,ose shteti nuk e quan pergjegjesi te veten per te shuar konflikte te tilla.Jo vetem pasiviteti I organizmave shteterore ka kontribuar ne jetegjatesine e saj,por edhe mosndergjegjesimi I shoqerise,sidomos zonat e veriut,qe ligjet e vjetra kanunore jane vetem mbetje te pavlefshme ten je mentaliteti shekullor.,Kanuni eshte ai qe I jep jete gjakmarrjes.Ai eshte mjaft I perfolur,iu rrepte,I eger.Akoma nuk eshte gjetur nje rrugedalje per te kapercyer kete tmerr,drame qe po mban peng mijera njerez,e mijera femije te cilet jo vetem nuk kane mundesi per tu shkolluar por edhe do te mbesin me pasoja te renda psikologjike.Ajo po perhapet si gjaku neper vena,dhe po shkakton deme dita dites.Ndonjehere mendojme se sa e bukur do te ishte ujeta me paqe,hare,lumturi.Por kjo s’do te ishte e mundur pasi buzeqeshja e botes po shuhet e po sundon ky fenomen I rende.Por pse s’mund ta largojme kete nga shoqeria jone????apo..ndoshta shoqeria jone po I lejon keto gjera te ndodhin pa u perpjekur te ndryshoje asgje..





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ardit - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/cesht+e+bukura+/2935


Vepra te ngjashme
Biznesi im
Lloji: Ese pershkruese
Biznesi im i ëndrrave konsiston në hapjen e një firme farmaceutike.Kjo ide mori formë dhe dëshi...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria...
Endra
Lloji: Ese pershkruese
..Dhe ne ate cast mu shfaqe ti ......
Ti o njeri i mire q...
Lloji: Ese pershkruese
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nu...
vjeshta nje pranve...
Lloji: Ese pershkruese
pas te nxehtit pervelues te gushtit pergatitja per shira te rrembyer per njerez qe nxitojne te shkoj...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe ...
8-marsi
Lloji: Ese pershkruese
nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.per ato qe nate...
Shoqëria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te k...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
Endrrat
Lloji: Ese pershkruese
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikus...
natyra eshte vet je...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.