Data e postimit: 2017-02-03 11:18:39
Shikime: 12890
|
|
Likes:
13
Dislikes:
6
Titulli:
SALLONI I SHTEPISE TIME
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shtepia ime ka tre dhoma,por,sot do te fokusohem tek salloni.Salloni eshte ambjenti im i preferuar.Eshte shume i madh.Ai eshte nje sallon modern dhe klasik njekohesisht.Ne te ndodhen nje divan dysh,nje tresh,nje kolltuk.Jane ngjyre gri me te zeze dhe me te bardhe.Ne mes ka nje tavoline prej xhami.Kjo eshte pjesa qe ne presim me shume dashuri miq qe na vijne ne shtepine tone.Ne nje kend te sallonit ndodhet bufeja kafe dhe tavolina e ngrenies.Mua me pelqen kjo pjese sepse kam shume deshire te gatuaj.Ne nje pjese tjeter te sallonit kemi nje tavoline kompjuteri te zeze,ku une dhe prinderit e mi punojme,argetohemi,etj.Dhe me te bukurat e sallonit jane perdet qe i japin gjalleri shtepise,te bardha me te zeza,te kombinuara me kujdes nga mami,me pjesen tjeter te mobilieve.Ne sallon ka edhe shume tapete te vegjel me ngjyra te ndryshme,te kombinuara me jasteket e divaneve.Shtepia eshte ambjenti me i ngrohte per nje familje qe fal dashuri.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
klea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/SALLONI+I+SHTEPISE+TIME/5560
Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
"Pranvera frski e zemrave tona"
Pranvera nje stine aq e bukur qe me natyren e saj ajo te mahnit.N...
|
asma
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e mire...
|
E ardhmja jone
Lloji: Ese pershkruese
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si...
|
Jeta prane TV
Lloji: Ese pershkruese
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot progra...
|
pasioni im per biol...
Lloji: Ese pershkruese
pasioni im per biologjine
prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre..
gjate ecjes n...
|
Gezuar 8 marsi!
Lloji: Ese pershkruese
Per ty nene!
Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere...
|
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqe...
|
Mali i dajtit
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam en...
|
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese pershkruese
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare m...
|
Te jetosh ne paqe
Lloji: Ese pershkruese
Paqja eshte si nje rreze drite qe sa here e themi aq me shume shkelqen. jeta eshte nej ...
|
Vjeshta-Stina E Pun...
Lloji: Ese pershkruese
Ohhhh...
Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po iki...
|
Nga nje koder
Lloji: Ese pershkruese
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i c...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|