Data e postimit: 2021-10-25 16:33:15
Shikime: 2896
|
|
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
Miqësia
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
MIQËSIA
Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?”
Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje disa përgjigje konkrete.
Miqësia është shumë e rëndësishme në jetën tonë.Ajo nënkupton ndarjen e ideve,mendimeve,nevojave,ndjen jave,ëndrrave,vler-ës dhe kohës.Miqësia të lumturon në ditë të këqija dhe të këshillon në momente të vështira.
Megjithatë miqësia ka edhe anë të veta të këqija.Një shprehje e vjetër kineze thotë:”Miqtë e ngushtë janë si këpucët,sa më të ngushtë të jenë aq më shumë të vrasin.”Mua më pëlqen kjo shprehje pasi thelbi i saj ka një kuptim shumë themelor dhe të veçantë.
Mbylljen e kësaj eseje do të më pëlqente ta përmbledh me miqësinë e vërtetë.
Miqësia e vërtetë përmirëson lumturinë dhe lehtëson mjerimin,dyfishon gëzimin dhe e pret dhimbjen në dysh.
Kjo ishte eseja ime për “Miqësinë.”
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Filani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Miq%C3%ABsia/7759
Vepra te ngjashme
sistemet familjare
Lloji: Ese pershkruese
familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i ...
|
sa do te doja
Lloji: Ese pershkruese
Sa do te doja
Sa do te doja qe nje bot e bukur te kthehej ne nje bot antike me freskim dhe gjelberi...
|
Femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime ka pasur nje subjekt te thjeshte dhe mjaft te zakonshem;nje periudhe e qete, e mbushur...
|
natyra eshte vet je...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
|
Gjergj Fishta, një...
Lloji: Ese pershkruese
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ...
|
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria...
|
Ku ndodh efekti se...
Lloji: Ese pershkruese
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ek...
|
Dje
Lloji: Ese pershkruese
Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa ...
|
Vjeshta Ne Fshatin ...
Lloji: Ese pershkruese
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur t...
|
nena ime
Lloji: Ese pershkruese
nena sapo degjon fjalen nen...
|
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
|
Te dua nene
Lloji: Ese pershkruese
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|