Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE VERTETE.Cdo fundjave une shkoj atje por asnjehere nuk me hapen dyert e femijerise qe kam kaluar atje ne shtepine e gjyshes time ku mbizoteron paqqja harmonia dhe qetesia.Atje degjon kengen e zogjve qe livadhisin neper peme plot me fruta.Fluturat shumengjyreshe shkojne lule me lule dhe hapin krahet e tyre dhe leshohen te lira neper hapesiren blu te qiellit.Pjesa qe me pelqen me shume tek ajo shtepi eshte ushqimi qqe gatuhet nga duart e praruara te gjyshes time te embel.Ajo ka receta te cilat deportojne thlle ne shpirtin tim sikur cdo recete e ka nga nje histori sikur ato me hapin dritaret e femijeris time qqe kam kaluar ne ate shtepi.Me pelqqen te degjoj gjyshen time duke me treguar perralla sepse perrallat qqe tregon ajo qqendrojne gjithnje ne mendjen zemren dhe shpirtin tim.Aroma e gjyshes time eshte aroma e te gjitha luleve ne mbare boten.Kur ajo me perqqafoi per here te pare e kuptova se cdo te thoshte fjala dashuri.Tek syte e saj pashe detin e kalter qe here dukeshin te qete dhe pa dallge ndersa disa here dukeshin me stuhi.Une kam kuptuar dicka nga e gjithe kjo kam kuptuar se shtepia e gjyshes time eshte nje vend kaq i vecante per mua sepse ajo shtepi eshte vendi ku une ndihem e qqete.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!