Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. Mami… Eh, per mamin nuk kam c’te them, eshte ajo dora qe me shtrihet mua ne cdo cast qofte ky nje cast i gezuar apo i trishte. Per sa i perket motrave ato jane ditat e syve te mi . Une nuk jam me I vogli por as mi I madhi I familjes dhe gjithmone respektoj vendimet e me te rriturve.
Si cdo familje edhe ne kemi zenkat tona por pas cdo zenke harmonia mdizoteron ne shtepi. Dhe a e dini se cili eshte sekreti? Celesi i mbarevajtjes ne familje eshte respekti, dashuria dhe lumturia qe kemi ne per njeri-tjetrin.Ne familjen tone cdo pune eshte e ndare. Per sa i perket puneve une dhe motra kemi per detyre qe te ndimojm mamin edhe babin por edhe ruajme motren e vogel une te ndimoj babin per xhdo pun ndersa motra te rregullojme dhomen tone si dhe te ndihmojme mamin per ndonje gje qe ka nevoje .
Cdo mengjes mami dhe babi jane ne pune vetem per ne, per te plotesuar nevojat dhe deshirat tona, per te na rritur sa me mire. Une di se familja eshte e shtrejnt, e dashur dhe e domosdoshme per secilin nga ne, prandaj per te jam gati te bej cdo gje dhe te flas pafundesisht e plot pasion!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!