Data e postimit: 2022-02-07 14:48:50
Shikime: 2660
|
|
Likes:
2
Dislikes:
0
Titulli:
Natyra e mrekusllueshme
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjyreshe,lumi qe rrjedhte me ujin e tij si kristali ishin tri gjerat kryesore qe mrekullonin kete vend.Kodrat te cilat ishin te mbushura me harmonite e femiljeve ,ishte dicka mbreselenese.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Adela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Natyra+e+mrekusllueshme/7836
Vepra te ngjashme
CFARE JANE FJALET D...
Lloji: Ese pershkruese
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ...
|
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar...
|
Valbona
Lloji: Ese pershkruese
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish inte...
|
Gjykimi
Lloji: Ese pershkruese
Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te re...
|
Jeta ime ne vijmesi
Lloji: Ese pershkruese
Shpirti na kerkon qe te mbesim perhere femije , te vrapojme mes botes pa probleme , por a eshte e mu...
|
Politika sot,interi...
Lloji: Ese pershkruese
Eshte shume e veshtire te marresh guximin e te shkruash per nje tem kaq te rendesishme,por nganjeher...
|
Ese historike
Lloji: Ese pershkruese
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptarev...
|
VITI I RI
Lloji: Ese pershkruese
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull...
|
Udhetim ne Shkoder
Lloji: Ese pershkruese
Per ata qe nuk e din mua e familjes time na pelqejn tejmase udhetimet dhe keshtu vendosem qe per vit...
|
vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke...
|
|
Vjeshta Naim Frashe...
Lloji: Ese pershkruese
Vjeshta
Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i
pranveres,as ai veriu i veres;ajo i...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|