Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 245
Data e postimit: 2012-03-16 10:33:14
Shikime: 10084
Raporto

Likes: 33 Dislikes: 3

Titulli: Ja cfar eshte jeta...

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ja cfar eshte jeta...
Autori: Iris Kapo
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: durres
E-mail: iriskapo95@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjethet e rena ... largohesh neper endrra ... valevitesh tek notat muzikore ... shkruan pa fund ( shpesh here dhe pa sens) dhe ecen pa destinacion. Momente ku ne zemer mbizoteron nje ambient vjeshterak , nostalgjik e permallur , te cilat tmerresisht ke nevoje per dike dhe njekohesisht deshiron ... vetmine. Dhe jane momente qe duam te ikim larg, te zhdukemi sepse gjithcka qe na rrethon na duket e pakuptimente, nisesh ngadale duke ecuar me hapa te heshtur si n je mjegull , nha merzia ecen drejt nje udhe qe te ndan e te largon , e duke menduar ndjen frike , pasiguri , trishtim e perserit pyetjen e perseritshem , a do ta ndjeje ndokush mungesen time? Une udhetova. Udhetova ne rrugen time te shkurter , ne ate shtegun qe zakonisht e quaj “ Jete “. E ndersa kthej koken here pas here shoh sa shume gjera kamlene pas. Mandje disa prej tyre kam filluar ti humbas dalengadale ne hollin e pafund te harreses. Fije te zbehta e te holla shprese , copeza vetmie , kenge qe mbajne kujtime , njerez qe udhetojne me mua gjate stacioneve te njejta dhe ndahen tek stacioni i rradhes , nje vend qe me con prapa ne kohe , nje fotografi e phurosur qe me sjell nje momente te se shkuares , nj e cift te dashuruarish ne rrugice qe me ben te ndej zili , nje bashkeudhettar vendosa ta bej mik, disa momente qe ngjasojne me gezimet , lumturine , e vertet qe nuk ia dola kurre te arrija ne vrapin e saj. Isha nje njeri qe nuk donte te zinte shume vend ne shoqeri por kisha nevoje per pak dashuri njerezore e te sinqerte dhe ne fakt nuk e mora kurre. Por kete vit te ri une nuk dua te jem e mire sepse imperfeksinet na bejen te vecante. Dua vetem te mundohem ti lejoj njerezve te me njohin per ate qe jam kur jam vetem apo me personat me te afert, per ate qe ndjej para se te arrij ta fsheh. Une e kam patur gjithmone te veshtire te isha ajo qe ishte deri tani, thjesht vetja ime! Por keshtu eshte jeta. Ndonjehere te duket sikur dy sy te shikojnee ne te vertet ata as nuk te kane vere re. Te duket sikur ke gjetur dike prej kohesh dhe ne te vertet nuk ke gjetur asgje. Dhe ne qoftes se keto nuk ndodhin atehere eshte nje mrekulli. Por mrekullite nuk zgjasin kurre pergjithmone.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Iris Kapo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ja+cfar+eshte+jeta.../245


Vepra te ngjashme
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
A ka......?
Lloji: Tregim
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? ...
zhgenjimi
Lloji: Romane
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai veti...
Pa Jete!
Lloji: Ese argumentuese
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jet...
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto em...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
Nje vend aq i afert...
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujt...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...
Kujtimet feminore
Lloji: Ese pershkruese
Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet. Na sjell ne rrugetimin e gjate me ...


Komentet e fundit!

Emri: Aldorino
Email: aldo.canada@zbavitu.net
Komenti: e bukur shum bravo ;)
  Pergjigju

Emri: goni
Email: goni.gone@live.it
Komenti: ku o pjesa kryesore
  Pergjigju

Emri: iiiii
Email: inr@hotmail.com
Komenti: nice fare
  Pergjigju
Emri: iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti:

Emri: po
Email: saimir.agaraj@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: megi
Email: janiroshi@hotmail.co
Komenti: e bukur me ke ndihmuar shume.flm...:P
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.