Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4566
Data e postimit: 2015-11-11 19:25:22
Shikime: 22498
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 1

Titulli: nje vend i afert nga femijeria larget

Lloji: Ese pershkruese
Tema: FEmijeria
Autori: Enola Sinani
Shkolla: A.Z.Cajupi
Klasa: 9A
Qyteti: gjirokaster
E-mail: enola.alone@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte.

nje kujtim i bukur nga femijeria eshte kur shkoja ne kopesht.Kopshti ndoshej afer shtepise time keshtu shkoja dhe vetm .Isha e lumtur pasi kjo qe besoja se me bente me te madhe ,me pelqente te vishja kepuc me taka e ndonje fustan te bukur gjithmon kur luaja ne shtepi.Ne kopesht argetohesha shume pasi luanim,vizatonim etj.E vetmja gje qe s me pelqente ishet kur hanim buke me gjalp, asnjehere sme ka pelqyer ,keshtu detyrohej edukatorja te me ushqente.
Nje tjeter kujtim nga femijeria eshte shtepia e gjysherve .Tek ajo shtepi une kam kujtimet me te bukura .Shkoja gjithmone dhe sa here me jepej mundesia .I kujtoj me madh festat qe beheshin tek ajo shtepi ,ku mblidheshim te gjithe te afermit.Kishte hare ,lumturi dhe gezim ne ate shtepidhe gjithmone ashtu do ta kujtoj.

Te gjitha keto kujtime por dhe shume te tjera do ti kujtoj gjithmone si caste te bukura dhe te pa harueshme .Eshte me te vertet keq dehe pse jo shume e rritur ,nuk mund te kthehesh perseri nje femij i vogel.Kujtimet dhe endrrat jane gjerat qe nuk na bejne te harrojme femijerine tone,por na ndezin deshiren per te qene gjithmone te vegjel..



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enola Sinani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/nje+vend+i+afert+nga+femijeria++larget/4566


Vepra te ngjashme
Nje vend aq i afert...
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujt...
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme...
Nje vend kaq i afer...
Lloji: Ese argumentuese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,...
Kujtimet e harruara
Lloji: Poezi personale
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
keto me mesoi je...
Lloji: Ese pershkruese
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te i...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...
SHTEPIA E GJYSHERVE
Lloji: Ese pershkruese
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar...
Cfare jane kujtimet...
Lloji: Ese argumentuese
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur n...
kujtimet
Lloji: Ese argumentuese
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur n...
GJITHMONE DO TE MBE...
Lloji: Poezi personale
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR ...
Perrallat jane pasq...
Lloji: Ese argumentuese
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i treg...


Komentet e fundit!

Emri: Veshllapush
Email: vesh.llapush@yahoo.com
Komenti: Po ik o,ca na i ke kto shpifesira .sdini t beni asgje t sakt
  Pergjigju

Emri: jonaaa
Email: jona_caush@yahoo.com
Komenti: E lezetshme por ka vend per permiresim
  Pergjigju

Emri: sy bukura
Email: sybukura21@gmail.com
Komenti: sh e bkr fl, shm
  Pergjigju

Emri: besnik
Email: besnikushpk@yoohu.com
Komenti: bukur.na ktheve femijerine.
  Pergjigju

Emri: eldrina
Email: eldrina@hotmail.com
Komenti: bravo!je shume e talentuar.BRAVOOOOOOOOO!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.