pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dhe lëvizja e hareshme e pranverës.
Edhe era zgjohet nga gjumi. Toka lëviz dhe lirshëm merr frymë të re. Lulëzon çdo pemë dhe drunjtë ringjallen përsëri. Toka e heq nga kraharori i saj një barrë të rëndë dhe qielli, tokës ia prezanton një diell me plot rreze dhe ndriçim. Dhe vjen pranvera. Nëse vështron me kujdes do ta vëresh se lëvizja dhe rilindja e natyrës është një plan madhështor dhe tepër artistik. Sikur bota e krijimit është një libër e hapur që flet në çdo gjuhë të botës dhe përcjellë këtë mesazh: "Bari i gjelbër i botës është zbukurim i botës".
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ola - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/pranvera/2421
Vepra te ngjashme
Jeta ne fshat
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.A...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort q...
KORCA
Lloji: Ese pershkruese
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse...
LART NE HORIZONTIN ...
Lloji: Ese pershkruese
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ...
kush jam unë?
Lloji: Ese pershkruese
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një fa...
Nje Leter per Mesus...
Lloji: Ese pershkruese
Mesuese,kjo leter te detikohet ty.Mesuese ti mua me mesove,me dhe keshilla te mira,te cilat kurre nu...
Gjergj Fishta, një...
Lloji: Ese pershkruese
Kur u ndesha për herë të parë me emrin e Gjergj Fishtës ideja e parë që më erdhi në mendje ...
Ndjesite e te qenur...
Lloji: Ese pershkruese
Ndjesia qe te shkakton ideja e te qenurit maturant eshte e papershkrueshme. Eshte moment...
Ne zemren time jeto...
Lloji: Ese pershkruese
Ne zemren time jeton fjala liri
-Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshti...
Miqësia
Lloji: Ese pershkruese
MIQËSIA
Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kj...
metamorfoza
Lloji: Ese pershkruese
Metamorfoza!
Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone.
Kish...
Valbona
Lloji: Ese pershkruese
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish inte...