Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7688
Data e postimit: 2021-05-07 09:31:27
Shikime: 2712
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: instrument muzikor ese

Lloji: Ese pershkruese
Tema: kitara
Autori: Marjo xhani
Shkolla: Leonik tomeo
Klasa: 11A
Qyteti: durres
E-mail: marjoxhaniz@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush nga keto vegla muzikore na pelqen me shume. Mua ng ate gjitha veglayt muzikore me pelqen kitarja.
Kjo vegel qe ka nje forme mahnitese dhe ndonjeher misterioze. Gjeja me e vecant qe ka kjo vegel eshte se me vetem nje cop druri te ciles I eshte dhene foreme dhe disa tela krijon nje tingull qe I ngre te gjithe njerzit ne kembe. Nje tjeter qe qe e karakterizon eshte forma e saj e cila vjen si me harqe qe e bene ate Akoma dhe me praktike ne perdorim. Ne momentin qe kujtoj kete emrin e ketij instrumenti me vjen ne mendje ato ngjyrat e larmishme qe ka. Me pas vine ato kater tela te cilet duket sikur jan shpirti I kitares, te cilak krijon nje melodi qe I ben notat muzikore te shetisin neper ajer. Keto tela jane sin je labirinth I vertet per shkak se eshte e leht ti shohesh por e veshtir te kuptosh se cfare permbajn ato perbrenda. Por qe mund te them me bindjen me te madhe qe kombinimi I ketij labirinthi dhe dhe atij trupi prej druri te kominuara bashke ben cdo zemer te perulet perara tyre.
Jane shume fjale per te pershkruar kete instumet magjepes por eshte shum e veshir te gjesh fjalet e duhura. Ama di te them se cdo zemer e ngrir ka frik ti degjoj ata tinguj nga frika se ata tinguj do te shkrijn cdo copez akulli ne zemer.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Marjo xhani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/instrument+muzikor+ese/7688


Vepra te ngjashme
Kitara
Lloji: Ese pershkruese
Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muz...
Kohet e Sotme
Lloji: Hartim
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me ...
Fjale Nga Brenda
Lloji: Ese shpjeguese
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet...
Dite dimri
Lloji: Ese pershkruese
Erdhi stina Ku te gjithe e shijojne dhe sigurisht e pelqejne.Ajo Ku mbulon cdo rruge te qytetit me n...
ese
Lloji: Ese filozofike
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta ...
Ja cfar eshte jeta....
Lloji: Ese pershkruese
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjeth...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
Shoqëria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqërn e vertetë eshte shumë e veshtir të gjesh. Të kesh nje shoqeri te vertet do te thot te k...
a eshte ndikuar jet...
Lloji: Ese argumentuese
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsi...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.