Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3462
Data e postimit: 2014-12-16 21:10:46
Shikime: 4510
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Xhaxhai im

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Xhaxhai im
Autori: Rrezarta Mujota
Shkolla: Bajram Curri-Petrove
Klasa: Kalsa e 9
Qyteti: Shtime
E-mail: rrezartamujota@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Rrudhat e ballit....tregonin per burrerin e tij,ndersa plisi i bardhe vetem e deshmonte kete fakt...Surat e bardha tregonin per jeten e tij plot vuajtje,durim e trimer vetullat qe mbulonin paksa syt e tij te zinj nuk tregoni tjeter gje perveq se per jeten e shkuar qe ka bere...e qe dukej se kishte jetuar shekuj.
Mustaqet,prej te cilave fare nuk shihej buza e siperme,thuaj se flisnin per luften per perpjekejet e popullit tone,ato ne vete rrefenin histori. Duart e vrazhda,tregonin ate qe po bente per ardhmerin...Nuk ishte qe kishte trup te gjate,por kishe zemer te madhe aq te madhe sa ne te e kishte te fshehur shqiperin te teren....ne te te e kishte te ruajtur endrren per bashkim kombetar!
Enderr te cilen u mundua ta realizoj,deri ne frymen e fundit, enderr per te cilen dha jeten bashk me vajzen e tij...
Ky ky eshte xhaxhai im i vjeter,por jo plak!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rrezarta Mujota - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Xhaxhai+im+/3462


Vepra te ngjashme
Lahuta e malcis
Lloji: Ese pershkruese
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. M...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
Mbresa nga Shtepia ...
Lloji: Ese filozofike
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhe...
Rrufepritesi
Lloji: Tregim
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Analize letrare
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa...
skenderbeu
Lloji: Ese informuese
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer s...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
TE ADHUROJ XHAXHI
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri i cili ka sjelle ndryshim ne jeten time eshte xhaxhai im.Ai i ka shpetuar jeten babait tim...
Natyra
Lloji: Analize letrare
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo...
Enderr
Lloji: Poezi dramatike
Enderr Cdokush e ka endrren e tij Qe kurr ne jet nuk mbaron Nuk ka njeri pa fantazi Vetem kur ...
natyra
Lloji: Ese pershkruese
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje n...


Komentet e fundit!

Emri: ana
Email: ana12@hotmail.com
Komenti: e mire
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana12@hotmail.com
Komenti: :ee mire
  Pergjigju

Emri: Bleona Syla
Email: bleonasyla@gmail.com
Komenti: Weeee sa mire....Te lumet
  Pergjigju
Emri: madita
Email: dita@hotmail.com
Komenti: ku jeton oj bleon


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.