Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 438
Data e postimit: 2012-10-14 04:34:42
Shikime: 8332
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 0

Titulli: keto me mesoi jeta

Lloji: Ese pershkruese
Tema: jeta
Autori: fjori
Shkolla: ali iber neza
Klasa: 10
Qyteti: kamez
E-mail: livia_qose@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtes is.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lumtur.....Eshte bukur te kujtoj qe atehere isha thjesht 1 elektron i lire...Ajo bote plot ngjyra u venit nga pak..Fillova te ngjisja shkallet e vetme...Askush nuk me dha dor...en per te me ndihmuar te shkoja diku.....te shkoja atje....ne stacionin tim te lumturise...kam ecur shume,u corra shume nga kjo dhimbje....tradhetite e shoqerise me bene te bija pertoke....e qeshura e femise,u khye ne nje ngasherime e nje te rrituri...une nuk isha me ylberi i gezimit...jetova nje adoleshence te perlotur...shoqeria e vertete nuk kishte trokitur tek une...kam qare ,po...kam qare shume per ti bere balle cdo thike qe me eshte ngulur pas shpine,jam vrare sepse jam lenduar...sepse kam besuar verberisht tek njerezit..asnjehere nuk i hodha poshte dhe pse me kane lenduar.ende ne shpirt kisha mbetur ajo femija e vogel e padjallezuar..nuk e mohoj edhe une kam share te tjeret...edhe une kam gabuar,por sepse kane gabuar ata te paret..une nuk jam perfekte,por jam kjo qe qesh,jam ajo qe i lumturohet cdo sec.te jetes,por jam dhe ajo qe ka qare e vuajtur shume.Askush deri me sot nuk ka arritur te me njohe,pasi askush nga ata nuk ish jesteku qe ka mbajtur cdo lot,askush nga ata nuk ka qene mbeshtetja kur une kam ndjere dhimbjet e zhgenjimit,panvaresisht gjithckaje une e njoh veten time...sot,jam ne 1 stad me te larte te jetes,por prap them se kam shume per te zbuluar.Nuk di se dhe sa do te jetoj,por di te them: Qe edhe ne majat e dhimbjes,une do kercej e lumtur,...Sepse asgje dhe askush nuk mund te me mohoje buzeqeshjen……..



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     fjori - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/keto++me++mesoi++jeta/438


Vepra te ngjashme
Rreze dielli
Lloji: Ese pershkruese
Engjejt ekzistojne por ndonjehere nuk kane krahe… Falenderoj zotin I cili ka zbritur nje engjell n...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Pa Jete!
Lloji: Ese argumentuese
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jet...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...
Kalimi i viteve
Lloji: Pershkrim
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vi...
Qenie e cuditshme, ...
Lloji: Ese filozofike
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet ng...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
vetvetja
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zako...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Miqesia
Lloji: Thirrje
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkoll...


Komentet e fundit!

Emri: kosova
Email: kosova.777@live.com
Komenti: shum e bukur dhe prekese
  Pergjigju

Emri: L.z
Email: Principessa_ime@shqiptar.eu
Komenti: Me pelceu shm.bravissima!
  Pergjigju

Emri: Ajo goca
Email: Ela.elu@live.con
Komenti: Veryyy niceee!
  Pergjigju

Emri: Xhona
Email: Xho-xhona@hotmail.com
Komenti: Shm shm shm e bkr
  Pergjigju

Emri: Anisa
Email: Ani_anisa@shqiptar.eu
Komenti: Mplqen shumm
  Pergjigju

Emri: Kle
Email: Klea_kle@live.com
Komenti: Superrrq
  Pergjigju

Emri: SiLvio
Email: SiLvio.LaKaj@live.it
Komenti: Shum Shum Bukur , Bravo !
  Pergjigju

Emri: alesja
Email: kristjanibajzjani2011@live.com
Komenti: super me plq shuuuuuuuum
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.