VETMIA
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje?
Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femijeri, A nuk ju kujtohet shprehja "Askush nuk do te luaje me mua". Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Personalisht vetmine e perceptoj si metamorfoze te gjendjes emocionale. Ne shpirt mbizoteron nje qetesi e ndikuar nga faktoret e jashtem. Individi e terheq veten drejt nje guacke ku mund te shohe me kthjellim cdo moment qe ka kaluar. Sa fjale e brishte dhe e dhimbshme tingellon kur e shqipton "vetmi" ama kur e kupton,mbyll syte dhe paqja sundon mbi cdo qelize te trupit tone. Nje ze i brendshem te peshperit dhe te thote:Mos u trishto,jemi bashke. Ahh...kjo eshte vetvetja qe te flet dhe te magjeps. Ndonjehere e adhuroj momentin kur gjendem vetem ne shtepi. Nje frymemarrje e thelle dhe...BUM!Shperthej. Jam une ai qe vezhgon,kontrollon dhe sundon.Kendimet,kercimet,hedhj et tani me nuk jane nje problem.
Ama,kjo eshte vetem njera ane e medaljes se vetmise. Ajo vetmi e shaktuar prej zhgenjimeve te realitetit,te rendon,te peshon dhe nuk te le te marresh fryme lirisht.Nje fllad palumturie te mbulon.Mbyllesh ne vetvete sepse mendon se tani me nuk ndodhet asnje aty per ty.Njerezit te duken si copa akulli qe nuk kuptojne.Eshte si te them...nje flete e bardhe e mbushur plot me ngjyra dhe ngadale,me boje te zeze e mbuloj ate. Shok te vetem do kesh hijen tende.Ajo do te jete deshmitare e loteve dhe te buzeqeshjeve te tua,te fitoreve dhe deshtimeve,te humbjeve dhe triumfimeve.Ajo do te bjere ne toke dhe do ngrihet jo vetem,por me ty!Ajo do te jete punetorja jote e vetme qe do te te ndihmoje ne ndertimin e rruges se jetes dhe mbushjes se gropave te se shkuares.Ajo do te jete me ty dhe atehere kur do te duash te qendrosh vetem.
Shume njerez jane mesuar me idene e te qenit vetem e mendojne se nuk kane nevoje per pranine e njerezve,por ata asnjehere s’ndihen plotesisht te lumtur.E bukura e jetes eshte se cdo gje mund ta ndash me njerez te tjere,qe te duan dhe te respektojne,dhe qe nuk te bejne asnjehere te ndihesh vetem.Nje person prane teje mund te te mbeshtese,te te ndihmoje per te zgjidhur nje problem.Thjesht fakti qe ke dike prane,te motivon.Vetmia ndodh kur nje person ngelet i vetmuar,e jo kur zgjedh te jete i tille. Ta percaktoj vetmine nuk eshte e veshtire,ama ta zgjedh ate eshte thuajse e pamundur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!