Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5797
Data e postimit: 2017-04-16 21:06:48
Shikime: 16440
Raporto

Likes: 24 Dislikes: 3

Titulli: Perseri ne bankat shkollore

Lloji: Ese pershkruese
Tema: pushimet
Autori: ana.ana
Shkolla: nuri mazari
Klasa: VIII
Qyteti: struge
E-mail: ana.ana@live.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Hapa dritaren.Ishte errësirë e madhe.Yjet po ndriçonin bashkë me hënën.Teksa po mendoja për shkollën papritmas hyra në një botë tjetër.Aty ku bashkohen gjithmonë shpresat,aty ku janë edhe ëndërrat.Ishte një ditë vere e nxehtë,teksa dielli po ndriçonte si një perlë e bukur në fshatin tim une do të bëhesha gati për ditën e fundit të atij viti shkollor.Mezi sa hapa sytë.Dielli po ndriçonte fytyrën time,ngaqë gjumi më kishte zënë aty pranë dritares,duke fluturuar në një botë me lule dhe dallëndyshe.Kaloi ca javë dhe filluan ditët e nxehta të verës.Kalova aq bukur sa nuk mund të gjej fjalë për ta pershkruar.Nuk kisha shumë miq apo moshatar të mijë.Dhe kështu shoku im i kësaj vere ishte libri.Lexova disa lektyra të ndryshme(emri i lektyrave).Teksa po mundoheja qe ta mbaroja(emri i lektyrës)shikoja se muzgu po binte,dallëndyshet po iknin dhe sikur po linin nje dam te asaj vere.Mjellmat e bardha bashkë me te vogëlat e saj po notonin për sipër liqenit sikur të ishin të dirigjuar nga dikush.Dhe mendoja me vete,,Ah,sa shpejt iku edhe kjo verë".Dhe e dija se e nesërmja do te ishte dita e vazhdimit te suksesot dhe diturisë,do të ishte 1 Shtatori.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ana.ana - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Perseri+ne+bankat+shkollore/5797


Vepra te ngjashme
Jeta pandemike
Lloji: Tekst pershkrues
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetës...
Vera
Lloji: Hartim
O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe...
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
Stina e dimrit
Lloji: Poezi peizazhi
Një ditë u zgjova herët, shkova poshtë por ishte ende errët me...
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
Flete ditari
Lloji: Pershkrim
...
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. M...
Sfida me e madhe p...
Lloji: Hartim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhem...
Përfytyroni sikur ...
Lloji: Ese pershkruese
-Dukeni shumë e lumtur.Lexohet në sytë tuaj.Sigurisht,ky është një çmim që as sytë nuk mund...

Lloji: Tekst pershkrues
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxën...
Nëna
Lloji: Ese vleresuese
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ...
Sfida ime
Lloji: Hartim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhem...


Komentet e fundit!

Emri: kledi
Email: kleditufa@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: alma
Email: alma.d@hotmail.com
Komenti: Ese-ja me e bukur deri tani.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.