Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 603
Data e postimit: 2012-11-25 12:47:01
Shikime: 7223
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Individualizmi

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Individualizmi
Autori: titilja
Shkolla: e kam sekret
Klasa: -
Qyteti: Tirane
E-mail: Emailieshteifshehur@hotmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dhe ne dukje e injoruar dhe diku me e theksuar dhe e jetesuar.

Shembuj te ketyre rasteve jane e para sistemi shoqeror qe kaluam ku me ngulm kerkohej nga strukturat shteterore dhe ato partiake qe te vendosej kolektiviteti mbi individualizmin dhe ku me hipokrizi behej sikur pranohej nga masa dhe e dyta sistemi shoqeror me lirine qe jetojme dhe duke mos u imponuar nga kurkush ben qe kushdo te beje zgjedhjen e tij.

Me apo pa dashje, me perjashtim te shoqatave apo institucioneve bamirese, per mendimin tim sot njerezimi eshte me individualist, gjithsecili mendon per vehten dhe familjen e tij duke mos I kushtur shume rendesi komunitetit.

Nese bejme nje krahasim dhe I vendosim ne kandar sistemin qe kaluam ku individualiteti pretendohej se nuk ekzistonte dhe sistemit ku jetojme me individualizmin e theksuar mendoj se peshorja anon nga kolektiviteti sepse eshte me human....

Vazhdimin bejeni vete se nuk dua t'jua jap te gjithen...




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     titilja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Individualizmi/603


Vepra te ngjashme
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
komunizmi demokraci...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne p...
Nje faqe nga ditari...
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E ...
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? ...
I dashur ditar !
Lloji: Tekst pershkrues
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka...
Une dhe shoqeria nj...
Lloji: Ese argumentuese
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot m...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Besoj se suksesi nuk jane parate. Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje per...
ʹʹBota eshte nje ...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjet...
Gjera te vogla, por...
Lloji: Ese argumentuese
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment ...
Jo duke degjuar te ...
Lloji: Ese filozofike
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne....



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.