Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4857
Data e postimit: 2016-02-11 19:02:33
Shikime: 7667
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 0

Titulli: Bota i perket atij qe guxon

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
Autori: E.C
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: elma.cara@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

“Bota i perket atij qe guxon”
“E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo grimce drite ne shpirtin tim. Ne nje moment te tille te veshtire, fale ketyre fjaleve kuptova se gjendesha perballe nje udhekryqi dhe se duhet te vendosja. Ekzistonin vetem 2 mundesi: te ndaloja se perpjekuri e te zhytesha ne oqeanin e thelle te frikes dhe deshtimit ose te ringrihesha e te luftoja perseri me guximin si mburoje. Duhet te merrja nje vendim.
Sigurisht qe alternativa me e rehatshme dhe momentalisht me e sigurta eshte te dorezohesh. Ne ato momente kur bota duket sikur po shembet nen kembet e tua, kur drita ne fund te tunelit nuk duket gjekundi dhe ti mbetesh ne erresire, pa ditur si te orientohesh apo ku te mbeshtetesh dhe atehere kur askush nuk te ndihmon dot pavaresisht klithmave te heshtura per ndihme, pikerisht ne keto momente shpresa duket se vdes. Dhimbja pushton shpirtin, deshira per te uleritur eshte me e forte se kurre, lote lendimi, zhgenjimi e zemerimi rreshkasin papushim... Si pasoje fillojme te mendojme se cfaredo qe bejme, sado te mira te jene shanset qe na jepen, gjithmone do te deshtojme. Mbase sepse thjesht nuk mund t’ia dalim dot, mbase sepse nuk jemi aq te afte sa mendojme se jemi. Ky ze i brendshem, i ushqyer nga energji negative gjithmone ne rritje na bind, na ben te besojme se kjo eshte e verteta, e hidhur por e pandryshueshme. Ai eshte pergjegjesi per rritjen e frikes, qw sjell paralizim dhe strukje ne vetvete, ndalimin e perpjekjeve dhe se fundmi mposhtjen.
Zgjidhja tjeter eshte pikerisht ajo qe fillimisht duket e pamundur. Sfida me e madhe eshte mposhtja e ketij zeri dhe lenia e mendimeve pozitive te mbizoterojne ne mendje dhe shpirt. Funksionon me te vertete keshtu, cfaredo qe t’i thuash vetes dhe sado e parealizueshme te jete ajo, fillon te shnderrohet gradualisht ne dicka te besueshme.
Natyrisht qe mendimet pozitive nuk mund te vijne menjehere pas nje gjendjeje ne te cilen ndihesh i lenduar dhe i mposhtur, por ne vend qe te mendosh se je i paafte, pse te mos mendosh se ky rrezim te ben me te forte dhe per pasoje me te suksesshem ne te ardhmen? Pse te stepesh dhe te izolohesh nga frika e nje deshtimi te ri, kur kjo do te sillte vetem nje humbje te radhes dhe per me teper, aspak zhvillim? Pse te mos marresh guximin per t’u ngritur e per ta provuar perseri e perseri derisa te arrish ate cka deshiron? Dhe sa duhet te gjakoset gjuha jote, para se te ndalosh se kafshuari ate? Perse duhet ta burgosesh zemren dhe deshirat e saj pas hekurave te frikes se deshtimit? Mos e ler zjarrin e brendshem te shpirtit te fiket nga lotet e zhgenjimit. Ngrihu dhe lufto nese deshirat dhe endrrat e tua jane aq te forta sa te mposhtin friken. Kjo nuk do te te siguronte fitoren e menjehershme, por heret apo vone cdo lodhje shperblehet.
Keshtu, mendimet negative do te veniteshin pak nga pak dhe te gjitha qendrimet apo veprimet do t’I pergjigjeshin endrres me te cilen fle dhe zgjohesh cdo dite. Atehere kupton se nuk ishte aq e veshtire sa mendoje, nese e le veten te lirshem dhe te pakontraktuar nga komplekset dhe frikerat qe kane te bejne jo vetem me deshtimin por dhe me ate cka te tjeret mendojne per ty. Lufta e perditshme te sjell lumturi, sepse sado sfiduese te jete ajo, nuk mund te jete kurre me e veshtire se lufta me vetveten, lufta ndermjet asaj qe je dhe asaj qe deshiron te behesh, sfide te cilen tashme e ke fituar. Dhe pikerisht guximi per te hedhur hapat e pare te con drejt kesaj fitoreje, drejt nje bote te re, e cila i perket vetem atij qe guxon.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     E.C - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Bota+i+perket+atij+qe+guxon/4857


Vepra te ngjashme
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
UDHA E MENDIMEVE.
Lloji: Ese filozofike
Rinis Cani FJALE PREJ SHPIRTIT. ...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...
Guximi fiton!
Lloji: Ese filozofike
Guximi. Fiton apo humbet? E gjejme ne apo vjen vetë? Pytja qe te ndjell kureshtje ne trurin tend q...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...
Me e veshtire eshte...
Lloji: Ese filozofike
cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje p...
Lufta: Fataliteti i...
Lloji: Hartim
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...


Komentet e fundit!

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: shum shum bukur
  Pergjigju

Emri: my
Email: vvvv@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: doruntina
Email: doruntinabarjamaj11@gmail.com
Komenti: shume e bukur te lumte ai qe guxon

Emri: doruntina
Email: doruntinabarjamaj11@gmail.com
Komenti: shume e bukur te lumte ai qe guxon


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.