Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6858
Data e postimit: 2019-05-20 17:32:24
Shikime: 7337
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 4

Titulli: Nje nxenes, nje mesues, dhe nje laps mund te ndryshojne boten

Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Autori: Xhoeda Lluka
Shkolla: Shkolla 9-vjecare "17 Shkurti"
Klasa: 6B
Qyteti: Tirane
E-mail: xhoedalluka@outlook.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi eshte nje person i cili na ka ndihmuar qe te vegjel per cdo gje per te shkruar , lexuar apo dhe folur.Mesuesit gjithashtu dhe na kane frymezuar per te shkruar dicka frymezuese . Qe te shkruajme dicka si fillim ai tekst sadopak i vogel rendesi ka qe se pari te na frymezoje e te na sensibilizoje ne se pari e me pas te tjeret.Ne mund ta ndryshojme boten , por per te ndryshuar boten duhet qe te ndryshojne disa njerez te papergjegjshem .Nje nxenes mund ta ndryshoje kete bote jo vetem duke ndjekur rrugen e nje mesuesi por me vullnetin e tij te plote dhe me deshiren e tij. Keshtu duke shkruar ne mund te frymezojme me mijera zzemra per ndryshim.Ndryshojeni kete bote te pandergjegjeshme dhe shpetojeni ate !



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Xhoeda Lluka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+shpjeguese/Nje+nxenes%2C+nje+mesues%2C+dhe+nje+laps+mund+te+ndryshojne+boten/6858


Vepra te ngjashme
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
Jeta reale e leters...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
GJITHMONE DO TE MBE...
Lloji: Poezi personale
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR ...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Dedikim
Lloji: Leter
Sot mora guximin per te shkruar per ty .E di qe kam shum kohe pa shkruar per ty .ME FAL .Keto dite...
Gjera te vogla, por...
Lloji: Ese argumentuese
A mund ta ndryshoj une boten,hapsiren dhe njerezit me te cilet jetoj dhe nderveproj cdo moment ...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
Libri
Lloji: Ese filozofike
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezi...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Mergimi shpirteror
Lloji: Ese pershkruese
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror” Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri m...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.