Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo?
Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orarin qe hyn e qe del, te most e ndaloje njeri te dehesh apo te drogohesh, te veshesh minifundin me te shkurter kur del sepse ashtu e veshin te gjithe, apo takat me te larta, JO. Te gjitha keto I bejme ndoshta sepse I ben shumica e shoqerise dhe as neve nuk na pengon njeri te jemi pjese e saj e te sillemi si shumica per te qene te pranuar prej tyre. Por kjo eshte nje sjellje e diktuar, efekti i turmes dhe padyshim qe nuk eshte nje sjellje e lire.
Nje njeri i lire nuk ka frike te shprehe individualitetin e tij. Ai nuk ka frike se nuk e pranojne ne shoqeri sepse mund t’i mjaftoje shoqeria e vetes se vet, por do te jete pjese e saj…
Pra kufiri i lirise sone nuk eshte liria e tjetrit por frika. Kur nuk ke frike nga endrrat e tua sado te medha te duken, kur nuk frike te ndermerresh hapin e pare drejt tyre, kur nuk ne frike nga paragjykimet ateher je i lire!
Por rruga drejt lirise nuk eshte e lehte per ata qe nuk marrin guximin te bejne hapin e pare, sepse te gjitha rruget, sado te gjata e te veshtira te duken fillojne me nje hap. Dhe nje hap drejt lirise eshte nje hap drejt vetes. Sa me shume te njohim veten aq me shume behemi te ndergjegjshem per vlerat,karakteristikat, dallimet dhe personalitetin e secilit prej nesh. Fillojme te kuptojme cfare eshte me e rendesishme per mireqenien tone dhe ndermarrim nje shteg ndryshe nga ajo e turmes. Fillojme te explorojme shtegun tone…Shpirti fillon te sherohet, sepse liria eshte ilaci I shpirtit dhe nje shpirt I lire fillon ti shikoje gjerat ndryshe, me pozitivitet dhe optimizem dhe rrjedhimisht mbusht me dashuri, pastrohet...Dhe kur je I mbushur me dashuri si mund a cenosh lirine e tjetrit…Dashuria vepron vetem per te krijuar me shume dashuri. Ajo nuk cenon dhe nuk do te cenoje lirine e askujt. Atehere liria nuk mbaron kurre!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!