Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-09-23 15:56:20
Shikime: 2918
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: Familja Ime

Lloji: Ese vleresuese
Tema: Familja
Autori: Kejdi
Shkolla: Andon Xoxa
Klasa: VIIC
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. Mami… Eh, per mamin nuk kam c’te them, eshte ajo dora qe me shtrihet mua ne cdo cast qofte ky nje cast i gezuar apo i trishte. Per sa i perket motres ajo eshte nje ditar i fshehte te cilit une i hapem per cdo gje. Kurse une, une jam me e vogla e familjes dhe gjithmone respektoj vendimet e me te rriturve.
Si cdo familje edhe ne kemi zenkat tona por pas cdo zenke harmonia mdizoteron ne shtepi. Dhe a e dini se cili eshte sekreti? Celesi i mbarevajtjes ne familje eshte respekti, dashuria dhe lumturia qe kemi ne per njeri-tjetrin.Ne familjen tone cdo pune eshte e ndare. Per sa i perket puneve une dhe motra kemi per detyre qe te rregullojme dhomen tone si dhe te ndihmojme mamin per ndonje gje qe ka nevoje .
Cdo mengjes mami dhe babi shkojne ne pune vetem per ne, per te plotesuar nevojat dhe deshirat tona, per te na rritur sa me mire. Une di se familja eshte e shtrejnt, e dashur dhe e domosdoshme per secilin nga ne, prandaj per te jam gati te bej cdo gje dhe te flas pafundesisht e plot pasion!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kejdi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+vleresuese/Familja+Ime/7412


Vepra te ngjashme
Nëna
Lloji: Ese vleresuese
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ...
leter babait
Lloji: Ese vleresuese
I dashur baba Ti je i pari qe me mbajte ne krah kur linda.Ti je i pari qe me mesoi bicikleten.Ti me...
pendimi
Lloji: Ese vleresuese
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia be...
Nena ime!
Lloji: Ese vleresuese
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur un...
familja
Lloji: Ese vleresuese
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emoci...
nena
Lloji: Ese vleresuese
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ...
Nena
Lloji: Ese vleresuese
Kur isha e vogel gjithmone ishte nje dore qe me ledhatonte,nje dore qe me ushqente,nje dore qe kujde...
Te jesh tolerant
Lloji: Ese vleresuese
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe ...
shoqja ime me e mir...
Lloji: Ese vleresuese
e shte shoqa ime me e mire . e vetmja qe une dua ne kete bote eshte me e mira per mua .eshte si mor...
Nena...!
Lloji: Ese vleresuese
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte kre...
Epopeja E UÇK-ës
Lloji: Ese vleresuese
Epopeja e UCK ka ndodhur tri dite me 6,7 dhe,8 mars. Kjo betej ndryshe eshte quajtur edhe beteja e "...
nje dit ne nje qyte...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka is...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.