Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4323
Data e postimit: 2015-05-21 08:27:10
Shikime: 4013
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: Fjale te urta

Lloji: Fjale te urta
Tema: Kurre mos thuaj kurre!
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri.
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

1)Humbja e nje njeriu te dashur eshte si humbja e nje dhembi,dhemb per pak kohe por vendi i tij mbetet gjithmone bosh.
2)Nese je shume i lumtur,mos bertit shume,trishtimi e ka gjumin e lehte dhe mund te zgjohet.
3)Te mos guxosh eshte njesoj t'i thuash jo mundesive te tua ne jete dhe kjo nuk sjell asgje te mire.
3)Nese e mban koken mbrapa per cfaredolloj situate mund te rrezohesh dhe ngritja do te jete shume e veshtire.
4)Ate qe duhet marre merre,ate qe do te marresh lere!
5)Te sakrifikosh nga dashuria eshte me bukur se te dashurosh ne sakrifica.
6)Jeta nuk duhet jetuar atehere kur duhet t'a jetosh,jeten jetoje per ate qe do ti t'a jetosh!
7)Qesh ne drite por mos qaj ne erresire!
8)Mos detyro askend te te detyrojne ne qofte se nuk do te detyrohesh!
9)Kembet mbaji ne toke por syte leshoji nga qielli dhe zemren mos e ler te fluturoje!
10)Mos shiko shume me te dyja syte,mbaje ndonjehere edhe nje sy qorr!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Fjale+te+urta/Fjale+te+urta/4323


Vepra te ngjashme
Me e veshtire eshte...
Lloji: Ese filozofike
cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje p...
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! ...
Kur te mungon dikus...
Lloji: Ese filozofike
Si te vazhdosh te jetosh kur humb jeten dikush i afert? E dhimbshme eshte por nuk ke c'te besh.Kjo e...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, t...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Shpresa
Lloji: Ese pershkruese
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgj...
Njeriu ne jete ka n...
Lloji: Ese shpjeguese
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une ...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njer...
deshtim nuk do te t...
Lloji: Ese argumentuese
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe ...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...


Komentet e fundit!

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: o zot sa te bukura dhe me kuptim te bukur BRAVO vazhdo te shkruash keshtu dhe kaq bukur
  Pergjigju

Emri: Akshami
Email: akshami123@yahoo.com
Komenti: super
  Pergjigju

Emri: Kledia Sulce
Email: klediasulce@gmail.com
Komenti: Po po e vertet!
  Pergjigju

Emri: Kledia sulce
Email: klediasulce@gmail.com
Komenti: Bravo Niko shume te bukura dhe me vlere keto fjale te urta! Nuk ishin te kopjuara perkundrazi.NJe njeri qe mendon gjen fjalet e dukura per t'i shprehur dhe ti kete bere!BRAVOOOOO!
  Pergjigju
Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@hotmail.com
Komenti: Te falenderoj per komentin Kledia! Eshte shume e vertet kjo qe thua dhe kete e verteton edhe fjala e urte me nr 3.


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.