Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sepse per njerezit, ka me shume vlere bluza qe i lag , sesa lotet e tu te zinj . A nukeshte e cuditshme sesi zemra e disave ende punon? Ajo eshte thyer ,djegur , copetuar ne mijera copa dhe akoma rreh britmat e jetes.
Njerezit me interes te vrasin . Edhe disa fjale te njerezve nuk lendojne por VRASIN . Edhe shoqeria jone eshte e ndryshme . Disa jane ne depresion . Disa qajne nga gezimi e disa nga trishtimi. Disa jane te lumtur pa arsye . Te tjere kane nje arsye . Disa vdesin e disa lindin .
Jeta e kohes se sotme eshte si nje bllok me tela. Ne cdo faqe mund te shkruash shume emra , por jo te gjithe u pelqen ta kene emrin te shkruar aty.Keshtu qe, askush nuk duhet te harxhoje kohen e cmuar per te menduar per njerezit , sepse ata shkojne e vijne , por vetem ata qe duan vertete te jene me ty do qendrojne. Dhe mos harro se vetem familja nuk llogariten tek ata njerez . Ajo llogaritet tek thesaret e tua me te cmuara . Tek thesaret e jetes !
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!