Data e postimit: 2018-03-03 20:31:31
Shikime: 7529
Likes:
7
Dislikes:
5
Titulli:
shoqja e ngusht
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te ne jemi si motra ne klasen e 5 ne kemi urrejtur njera tjetren por tani jemi si motra.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
anila - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/shoqja+e+ngusht/6285
Vepra te ngjashme
Leter
Lloji: Leter
I nderuar edi rama une quhem denada koci dhe jam nje nxenese ne shkollen demokracia ne durres.nuk po...
Pse mbaroi
Lloji: Leter
Kjo jam une. E mbudhur me gabime dhe fatkeqësi. Eh nk kam çfare ti bej fatit tim. Fundja fundit nu...
Nenes Time
Lloji: Leter
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne sh...
Si atehere
Lloji: Leter
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashu...
Dedikim
Lloji: Leter
Hej,ckm!!!
E mbajta fjalen,te shkruajta perseri . . .
Me mungon,me mungon 100000000000000000000x
...
shoqja ime e ngusht
Lloji: Leter
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te trego...
Kartoline per Mesue...
Lloji: Leter
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze.
Papritmas...
Erdhe arsimt...
Faqe Ditaru
Lloji: Leter
I dashur Ditar,
Sa vite u bënë pa të shkruajtur?
Jeta ime kaloi para syve të mi, si një film ...
Nena
Lloji: Leter
Te dua o drita e syve te mi o bota ime, nena ime. Je gjithcka per mua se drite me ke dhuruar sdo te ...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
leter pesonale
Lloji: Leter
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata d...
Letër vetes sime ...
Lloji: Leter
I dashur Kevin !
Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lën...
Emri:
klei
Email:
kleimanushi@gmail.com
Komenti:
leter
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
JOT EM
Email:
BOSITP@GMAIL.COM
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti