Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3269
Data e postimit: 2014-11-14 20:27:19
Shikime: 5663
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Te shtrenjtes time,Amelia.

Lloji: Leter
Tema: Leter drejtuar dikujt
Autori: Klara Noku
Shkolla: Gjimnazi''At Shtjefen Gjecovi ''Lac
Klasa: XIb
Qyteti: Lac
E-mail: klaranoku@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

.U zgjua dhe fare prane kokes se krevatit,sapo hapi syte,pa nje leter te lidhur me nje fjongo te kuqe me mbishkrimin``te shtrenjtes sime,bijes time te dashur``.E hapi me lote ne sy dhe me nje brenge qe i bashkohej gezimit te asaj dite, nisi ta lexonte ate,sikur ta dinte se ajo leter ishte dirigjenti i fundit qe do ngrinte peshe zemren e saj.
-Bija ,ime
E shtrenjta ime Amelia.Po te shkruaj ,e nje dhimbje ngulet tenkulat e saj ne cdo rrahje te zemres sime.Me pushton ne cdo cep te trupit ,e sme le te marr as fryme ,se nuk di te dal nga ky det kujtimesh ku jam zhytur.Tani mbaj shtrenguar fort busullen me emrin tend mbishkruar mbi te.Te kujtohet? Ishe vetem 10 vjec kur erdhe dhe u mbeshtete ne kraharorin tim dhe me the``Babi,merre kete kur te nisesh neser dhe mbaje gjithmone me vete.Une do te behem ndriqimi i cdo rruge te erret te jetes tende,do jem gjithmone pika me e forte e orientimit ne cdo skaj te botes ku do ndodhesh ,pak rendesi ka sa larg do te na coje ai.``Kurre nuk do e harroj castin kur mbeshtete koken tende te vogel ne kraharorin tim dhe dy lote te rreshkiten ne faqet e tua te njoma.E mban mend e embla ime,diten kur ti mbushje tre vjec,kur mbusheshin plot tre vite qe sa here te veshtroja i falesha Zotit per kete mrekulli qe me dhuroi?Ti erdhe ngadale, pa ze dhe me mbylle syte me ato dockat e tua te vogla e me the: "Shikome babi sa jam rritur!".Sot e embla ime mbushen plot 18 vite qe zemra ime sodit te njejten bukuri qe zbukuron dhe ditet kur deshtimi me ndjek me pahir nga pas.Por as ato dite nuk u dorezova .Nuk u dorezova as ne labirintin me te erret te njerezimit,as ne hapesiren e pafund te oqeanit dhe as ne humneren e pafund te mallit.Se cdo dite te kesaj jete ne gji me ngrohte nje busull e ne zemer nje emer"amelia".Emer qe gdhendi ne konturet e zemres time gezimin dhe krenarine me te madhe qe cdo prind ne bote mund te kete perjetuar.E dashura ime, sot ti hedh hapin me te rendesishem te jetes tende ,por une e di se dhe pse jo i ulur ne ndenjeset e asaj salle ,do te jem i pranishem ne zemren tende.Ti do jesh gjithmone busulla ime ,e embla ime,e shtrenjta ime dhe krenaria ime ,e une ,do jem gjithmone mburoja jote dhe fansi juaj i perjetshem.
Dashurise time ,bijes time Amelia
Babi.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klara Noku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Leter/Te+shtrenjtes+time%2CAmelia./3269


Vepra te ngjashme
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Motra ime
Lloji: Leter
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj di...
Te dua nene
Lloji: Ese pershkruese
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E ...
Babi
Lloji: Poezi personale
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE UN...
Babi
Lloji: Thirrje
BABI SOT ESHTE 14-SHKURTI KUR IKE TI NGA KJO BOTE DASHURIA IME ISHE TI LAMTUMIRE TE THASHE ...
kusherira e perjets...
Lloji: Ese filozofike
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por am...
Mesuesja ime
Lloji: Ese filozofike
Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje...
Shkruani nje ese pe...
Lloji: Pershkrim
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... ...
DY PIKA LOTI
Lloji: Poezi dashurie
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane T...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...


Komentet e fundit!

Emri: kejsi
Email: kejsi34@gmail.com
Komenti: kot fare,kot fare,kot fare
  Pergjigju

Emri: klaudia
Email: klaudiahyso@gmail.com
Komenti: shum bkr
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.