ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune me leze dhe hijeshi. floket e saj jane te gjate me pak kacurrela, ngjyre geshtenje. syte e saj ne forme bajameje kane ngjyre jeshile te perzier me kafe.qerpiket e gjate, vetullat e zeza, hunda e vogel jane pershtatur mjaft mire me ate fytyre vezake e te lemuar. buzet e saj jane me forme dhe kane ngjyren e kuqe si qershi. tiparet ne fytyren e saj jane formuar aq hijshem sikur t'i kish pikturuar me dore. eshte e gjate dhe mbushur me shendet. te gjithatiparet, embelsia dhe buzeqeshja e bejne ate nje vajze te kompletuar ne pamje te jashtme.gjithashtu keto tipare jane gershetuar mjaft mire me karakterin e saj.ajo eshte njeperson qe shpreh shume dashuri, miresi, mirenjohje per te tjeret. bashke shkojme shue mire dhe kjo ben qe lidhja jone te jete e ngushte duke lene pas distancen e largesise.jam krenare qe prane meje mund te kem nje shoqe kaqte mire, e cila me kupton dhe me ben te ndihem mire.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!