Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4963
Data e postimit: 2016-03-05 18:03:57
Shikime: 3672
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 4

Titulli: shoqet

Lloji: Pershkrim
Tema: te gjitha njesoj
Autori: gisel gorani
Shkolla: 3 Deshmoret
Klasa: VI
Qyteti: Kavaje
E-mail: goranigisel@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te gjitha shoqet jan njesoj.Atyre u duket vetja sikur ce jan.Secili mund te ket besim vetem tek personi qe e ka njohur qe 1 vjec.Nese nuk e njeh ne ate mosh ajo ta punon pas shpine.Iduket vetja sikur ka nivel me te larte se un 'qe nuk ka me ezikstu naiher',sikur eshte me e bukur 'asiher nbot' dhe sikur ka me shume edukat.Ajo nderhyn tek edukata ime.Asaj nuk ka ce i duhet.Nvend qe tmeret me familjen e vet meret me timen.Ajo edukaten e vet tregon edhe pas dialektit qe flet,edhe pas fjaleve te ndyra qe me tha.Ehh te gjitha shoqet njesoj jan pervec njeres,Sares.Ekam njohur qe 1 vjec.Kam fotot kur kemi qene bashke ne plazh 3 vjece.Bashke me Saren un kam pare boten me sy.Kemi shkuar bashke ne Itali,Turqi,Mal te Zi,Singapor,Thailand,Malaizi,G jermani,Bullgari etj se nuk numerohen.Kurse ajo qe jam zen un nje her ka ik ne itali.Ja fut rrenes qe ka ik ne Turqi,''paska ik ne amerik''.O ZOT na rrethojn katunaret e kavajes gjith anej.Sara esht i vetmi person ne bot qe kam besim.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     gisel gorani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/shoqet/4963


Vepra te ngjashme
mbremja
Lloji: Poezi peizazhi
eshte heshtje.asgje nuk degjohet.hena bashke me yjet duket sikur vezhgojne te gjith boten.natyra duk...
Sikur
Lloji: Poezi personale
Sikur shoqet te ishin te sinqerta e mos te me mbyste tradhetia Sikur qielli te ishte blu e mos te...
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emri...
mesuesja
Lloji: Analize letrare
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dash...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
vera
Lloji: Pershkrim
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me...
MAMI IM ♥♥♥
Lloji: Ese pershkruese
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te...
e ardhmja jone
Lloji: Ese shpjeguese
JO veq une, por te gjith enderojne,endrrat s kane mbarim ,edhe kur te arrim lart prape endrrat na sh...
Ajo eshte mamaja im...
Lloji: Ese pershkruese
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam....
Libri miku im
Lloji: Analize letrare
Virtyti eshte nje gur I cmuar.Eshte njerruge jo teper e lehte qe e fiton me mund e me djerse.Ka njer...
Jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Ndonjehere gjithcka ndryshon,apo thjeshte na perseriten gjerat apo ndjejm me shume sec duheshte aty ...


Komentet e fundit!

Emri: Ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: genjeshtra keto paske ikur ne mal te zi ne gjermani ne tailand ne bullgari ne te s'emes ,etjjj pastaj pse qan hallet ketu ti?
  Pergjigju

Emri: anonim
Email: anonim@gmai.com
Komenti: per medinen e keti mi ??!!qyqa o gisel mos te dukett gjo vetja me e mir ty se shoqet e tuja edhe ti kavajse je te njoh mire
  Pergjigju

Emri: gisel gorani
Email: goranigisela@gmail.com
Komenti: kush me shan mu kurv esht kurv beashke me gjith familjen e vet
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.