Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7553
Data e postimit: 2021-02-07 15:30:50
Shikime: 5249
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 3

Titulli: Gjyshi im

Lloji: Pershkrim
Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Autori: Mikela.DRK
Shkolla: Luigj Gurakuqi
Klasa: 6a
Qyteti: Elbasan
E-mail: durakumikela@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse edhe ate e dua shume shume.Kur erdhen te dyja tezet nga jashte shtetit gjyshi filloi te qante...nuk e di por besoj se ishin lot gezimi,por ishte hera e pare qe e shikoja ate te qante.Kam nje lidhje te forte me gjyshin saqe askush smund te na ndaje,eshte si ajo shprehja"NE KEMI NJE ZINXHIR AQ TE FORTE SA ASKUSH S'MUND TE NA NDAJE".Cdo te premte gjyshi shkon ne xhami,dhe sa here qe vjen ne shtepi nuk harron asnjehere te me bleje dicka.Une e dua shuuuuuuuuuuuuuume gjyshin tim.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Mikela.DRK - http://sq.yourliterary.com/vepra/Pershkrim/Gjyshi+im/7553


Vepra te ngjashme
Shtëpia në pemë
Lloji: Tregim
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të m...
MIQTE
Lloji: Tregim
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,i...
QYTETI me i bukur i...
Lloji: Analize letrare
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra ...

Lloji: Ese pershkruese
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashm...
gjyshi im i dashur
Lloji: Tekst pershkrues
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dh...
Me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren me forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te ...
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire...
O ALLAH
Lloji: Poezi dashurie
ME KRIJOVE MUA NENEN E BABANE GJYSHIN TIM TE DASHUR POR EDHE VELLANE TE GJITHE JEMI BASHKE ...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
me mire i forte apo...
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te...
Situata me COVID-19...
Lloji: Ese argumentuese
Prej javesh na ka pushtuar erresira!! Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithck...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.