Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-03-08 15:55:48
Shikime: 3775
Raporto

Likes: 26 Dislikes: 0

Titulli: Nena ime

Lloji: Rrefenja
Tema: 8 Marsi
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ime,engjelli im mbrojtes,butesia e shpirtit tim e mbi te gjitha heroina e femijeve te tu,e vecanerisht imja,vitin e kaluar u gezua shume.E mban mend sot nje vit u be kur une,motra,vellezerit dhe babai u mblodhem dhe menduam se si te te benim te lumtur,se si mund te gezoheshe me dhuratat tona.Ti u gezove shume,por e di se cili ishte momenti me fantastik?Kur ne kishim pergatitur gjithcka dhe hyme brenda,ti nuk ishe atje.Filluam te qeshnim,megjithese ishte si rrufe per ne.Pritem gati nje ore kur ti u ktheve nga kusherira jote dhe kur ti hape deren u mbulove nga dashuria dhe dhuratat tona shumengjyreshe.E mban mend qe une te kisha dhuruar nje vazo me trendafila qe ti i do shume dhe me the se sa me gjate te jetoje kjo vazo aq gjate do ta kujtoje kete dite.Ishin kursimet e muajve qe i kisha mbledhur nje me nje me kujdes dhe me mundin me te madh.Por,ti me the para pak ditesh qe nuk doje dhurata si vitin e kaluar sepse parate shkojne e vijne,por doje qe une te arrija rezultate te larta ne mesime e mbi te gjitha te te doja shume.E kam marre parasysh kete gje dhe me kujtohet cdo dite kur gatuaj per ty qe kur te kthehesh e lodhur nga puna te me puthesh ne te dyja faqet e te me perkedhelesh.Sot,une e kam kuptuar se cfare do shpirti yt,se cfare do te ishte me e mira per ty e mua...Prandaj do te te shkruaj nje vjershe ne kartoline sepse e di se kjo te pelqen ty,pasi ti e ke bere cdo vit per mua.Nese do te lindja perseri e Zoti do te me pyeste se kush do te doja te ishin prinderit e mi syte do te drejtoheshin nga ty.Sic eshte ajo shprehja me mire me ty e fukara se sa pa ty e i pasur.Te dua shume,embelsira e vitit!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Rrefenja/Nena+ime/6772


Vepra te ngjashme
Une
Lloji: Rrefenja
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njere...
Une
Lloji: Rrefenja
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14...
Nje faqe ditari
Lloji: Rrefenja
Ja ku jam ketu ! Qendroj vetem dhe nuk mendoj asgje .. po shkruaj rrjedhshem ndjenjat e mia , po fle...
Kaloresi i pafat
Lloji: Rrefenja
Nje kalores vendosi te dilte per gjueti ne liqen.Gjuajtja i rezultoi e pafat,pasi patat u larguan.Ai...
Nje vajz e humbur
Lloji: Rrefenja
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ...
Femijeria
Lloji: Rrefenja
Kur isha e vogel mezi prisja te rritesha e te behesha si gjith te tjeret... Doja qe mos te me shikon...
Rip🙏Klodian Rash...
Lloji: Rrefenja
Ëh o polic tkom dit si njeri T'mir po na dole krejt Katil çpo ndodh nkyt Shyqpni qysh po ja vri...
Vazhdoj te jetoj!
Lloji: Rrefenja
Tring-tring!!! –u degjua alarmi i forte i dhomes se mbyllur ku ndodhesha.Edhe nje dite tjeter zbar...
Subkoshjenca e vete...
Lloji: Rrefenja
Nderlikimi mes minutash me ndjek ne hapat e mi te njepasnjeshem ku ritmikja qe krijojne atletet e mi...
Ă‹ndrra e keqe
Lloji: Rrefenja
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë...
Dituria-Gjeja me e ...
Lloji: Rrefenja
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luf...
Barcoleta
Lloji: Rrefenja
Pse e rrahe gruan ? Polici:Pse e rrahe gruan ? Burri:Se më tradhtoi Po...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.