Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7445
Data e postimit: 2020-11-01 12:34:15
Shikime: 7895
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 2

Titulli: Fjalim politik

Lloji: Tekst argumentues
Tema: Covid 19
Autori: Sara Jaupi
Shkolla: Nimete Progonati
Klasa: 12A
Qyteti: Memaliaj
E-mail: sara1jaupi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Te nderuar zonja dhe zoterinj
Ju falenderoj te gjitheve per pjesmarrjen dhe per mbeshtetjen tuaj te plote.
Jemi mbledhur sot ketu per te diskutuar rreth problemeve qe ju shqetesojne.Prandaj ndodhem ketu per te dhene idete dhe mendimet e mia qe te gjithe se bashku te ecim perpara.
Sot ne jemi te gjithe deshmitare per situaten ne te cilen ndodhemi.Nje armik i padukshem,por shume i rrezikshem na ka vendosur prangat te gjitheve.
Per tu liruar nga keto pranga duhet te jemi te gjithe shume te kujdesshem dhe te gatshem te zbatojme cdo rregull per te mposhtur virusin.
Virusi i quajtur Covid19 na ka bere te gjitheve me te ndergjegjshem,por perseri kujdesi nga qytetaret eshte pare se nuk eshte maksimal.

Do j'u lutesha te gjitheve t'i zbatoni rregullat dhe t'i respektoni masat e marra.
Vetem,une nuk bej dot asnje ndryshim dhe nuk mund te rregulloj asgje i vetem,por te gjithe bashk mundemi.
Po luftojme per nje interes te perbashket,kjo nuk ka nevoj per fjale sepse shihet,ky armik na sulmon te gjitheve.Te bejme te gjithe ate qe na takon dhe keshtu do ta mposhtim virusin.
Masat e marra,po e riperseris,nuk jane ne interesin apo favorin tim personal dhe ne demin tuaj,masat e marra jane ne favorin e te gjitheve ne,prandaj perseri po ju lutem te zbatoni dhe respektoni masat e marra.
Ju falenderoj te gjitheve



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Sara Jaupi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+argumentues/Fjalim+politik/7445


Vepra te ngjashme
Fjalim Politik
Lloji: Tekst argumentues
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrj...
"E verteta vret por...
Lloji: Ese shpjeguese
Ne qofte se une nuk zgjohem per dy ,,, tre ,,, kater ,,, minuta dijeni se kam vdekur. Une gjalle ja...
Ne zemra jeton fjal...
Lloji: Ese pershkruese
NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE Boshlleku,vdekja dhe semundja pu...
Ngrohja globale
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta sh...
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
7 Marsi
Lloji: Hartim
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit. Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shk...
Pushime ne kohe pan...
Lloji: Ese pershkruese
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne...
Une jam une !
Lloji: Poezi personale
Une jam une ! Asnje Nuk mundet te me gjykoje ...Jeta eshte e bukur por qe ta besh edhe me te bukur...
Mbroni visaret e ko...
Lloji: Thirrje
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te...
Vetvetja dhe Genjes...
Lloji: Pershkrim
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e ves...
Per klasen time
Lloji: Poezi personale
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu ...
Une
Lloji: Rrefenja
Ndoshta cdokush qe mund ta lexoje kete mund te cuditet ose te mos i intreresoj. Une jam nje vajze 14...


Komentet e fundit!

Emri: ui0oj
Email: gongon@gmail.com
Komenti: :/ Mëso të shkruash shqip
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.