Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2024-11-01 10:59:34
Shikime: 31
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Mehmet Delija

Lloji: Tekst argumentues
Tema: Historia e Mehmet Delise
Autori: Edison Tahiraj
Shkolla: ---
Klasa: 11
Qyteti: ---
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Mehmet Delija ishte nje trim i lindur ne Drenice ne vitin 1891 dhe vdiq me 1945 ne Itali. Ai ishte bere pjese levizjeve per clirim kombetare nga barbaret serb qe nga femijeria (dhe per kete ka marre edhe epitetin si "Mehmeti i Vogel"). Mehmeti i Vogel u rrit pa ditur aromen dhe embelsine e nense, pasi nena e tij, Qamilja, e kishte vdekur e re, duke e lene Mehmetin e Vogel nen perkujedesjen e motrave te tij dhe te babait te tije, Deli plakut.
Keshtu, Mehmeti i Vogel u rrit ne bjesheket e katunditit te tij dhe me natyren e eger te tij. Pastaj u be pjese e disa grupeve per clirimi kombetare. Mehmeti i Vogel vepronte me Dan Derocin dhe Bislim Lutin kryesisht ne anen e Mitrovices, konkretisht ne fshatin Braboniq, por edhe ne Runik. Ne keto pjese gjendeshin disa stacione xhandarmerie serbe te quajtura "Stacione", ne te cilat, veprimtaret shqiptaret torturoheshin dhe rriheshin. Ne keto stanica, Mehmeti me shoket e tij, benin luftime ndaj xhandarmerise serbe, ku edhe lenin shume te vdekur. Ne vitin 1920, Mehmetit te Vogel i vrasin babin, Deli Plakun, serbet, ne vitin 1921, tradhetisht e vrasin po ashtu, Dan Derocin, dhe me e dhimbshja, ne vitin 1922 i vrasin vellain, Ahmentin.
Me vone, kjo ngjarje e trishte, do te paguhet me gjakun e armikut. Keshtu ndodhi, ku Mehmeti i Vogel me grupin e tij, zene ne nje gryke 13 xhandare serbe, ku 12 i kishin vrare, ndersa i 13 kishte ikur. Por ate e zene, Mehmeti, i cili kishte rene qe te jete ekzekutuesi i babit te Mehmetit, xhandar Pavliqin, te cilin Mehmeti e vrane me pushk. Mehmeti pastaj, vepron edhe ne Shqiperi, duke e lene vendlindjen e tij. Ai shkon edhe ne Itali, per tu nternuar. Mehmet Delia vdes ne Itali, ku ende atje i pushojne eshtrat. Ai ia kaloi te gjithe timerine e tij ne sherbim te atdheut, ne clirimin e tij nga barbaret serbe.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Edison Tahiraj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+argumentues/Mehmet+Delija/8230


Vepra te ngjashme
Teksti Argumentues
Lloji: Tekst argumentues
tekst argumentus
Lloji: Tekst argumentues
PROBLEMI-Me shume mundesi vitin tjeter shkollor mund te shkoj ne Itali. TEZA-Ideja eshte shume e sh...
Fjalimi politik
Lloji: Tekst argumentues
Fjalim politik
Lloji: Tekst argumentues
Te nderuar zonja dhe zoterinj Ju falenderoj te gjitheve per pjesmarrjen dhe per mbeshtetjen tuaj te...
Shoqeria
Lloji: Tekst argumentues
Shoket dhe shoqet jane njerzit qe dua me se shumti . Ne duhet te kemi nje shoqeri te besueshme qe te...
Historia - ajo që ...
Lloji: Tekst argumentues
Shume s'e kuptojne. Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numra, data e ngjarje qe pershkruhe...
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues
Fjalim Politik
Lloji: Tekst argumentues
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrj...
Librat
Lloji: Tekst argumentues
Tema per sot quhet Libri ja pak informacion ne lidhje me te : Libri eshte teresia unitare, e ilust...
Roli i debatit ne j...
Lloji: Tekst argumentues
Teza: Debati ka një rol të rëndësishëm në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhv...
Hala jom i njëjti
Lloji: Tekst argumentues
.........."Hala jom i njejti"............ Teksti: 👇 U bo koh që më le ti për ty po , m...
Macja
Lloji: Tekst argumentues
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakons...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.