Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2019-03-10 11:44:32
Shikime: 9976
Raporto

Likes: 31 Dislikes: 5

Titulli: Mesuesit

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të madh drejt edukimit dhe formëson të tashmen dhe të ardhmen e një studenti. Mësuesit i shërbejnë një pune të mrekullueshme për ta bërë shoqërinë e mirë duke edukuar dhe udhëzuar numrin e studentëve në tërë jetën e tyre. Mësuesit janë dërguar posaçërisht nga Perëndia për të udhëhequr njerëzit në rrugën e drejtë në jetë, si dhe për t'i bërë ata në gjendje të marrin vendime të drejta në situata të këqija. Ata i udhëheqin të rinjtë nga fëmijëria e tyre dhe i bëjnë ato të përshtaten mendërisht, socialisht dhe intelektualisht. Mësuesit janë si njerëz të zakonshëm që janë nga mes nesh, por ata zgjodhën të bëjnë punë të pazakontë për t'u mësuar nxënësve të tyre.Nje mesues i mire eshte si nje qiri:Ai konsumon vetveten per t`ua ndricuar rrugen te tjereve.
Mësuesja ime me e mirë është mësuesja ime e gjuhes angleze,e cila gjithmonë ka një buzëqeshje të madhe në fytyrën e saj dhe na bën të lumtur gjithashtu. Ajo ka shtuar shumë kreativitet në strategjinë e saj të mësimdhënies që na pëlqen aq shumë. Ne i pëlqejmë shumë rrugët e saj të mësimdhënies dhe sjellim përqindje të mirë në lëndët e saj. Ajo na mëson për realitetin e jetës, përvojën e vet të jetës dhe për mënyrat e tjera për të dalë nga situatat e këqija në mënyra shumë të thjeshta. Ajo është mësuesja jone më e mirë e cila na kupton dhe reagon per të gjithë në mënyrë të barabartë. Ajo kurrë nuk dallon mes nesh dhe i motivon të gjithë që të bëjmë më të mirën.Sepse e di se mesuesit me te mire mesojne nga zemra e jo nga libri.Ne gjithmonë e lavdërojmë mirësinë e saj tek prindërit tanë të dashur në shtëpi. Ajo e di se ne jemi të interesuar vetëm për lëndën e saj kështu që një ditë na tha se ne duhet të përqendrohemi në çdo subjekt në mënyrë që askush të mos mund të na mposhtë në asnjë fushë. Ne duhet të jemi të fortë nga çdo aspekt dhe kjo është arsyeja pse ne duhet të studiojmë të gjithë subjektin tonë në mënyrë të barabartë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Mesuesit+/6774


Vepra te ngjashme
jeta e njerezve ne ...
Lloji: Tekst pershkrues
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbu...
Gjyshe
Lloji: Tekst pershkrues
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti...
Dimri
Lloji: Tekst pershkrues
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhap...
Une si pjese e qyte...
Lloji: Tekst pershkrues
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem....
Faqe ditari
Lloji: Tekst pershkrues
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? ...
Qyteti i diellit
Lloji: Tekst pershkrues
Qyteti im i Diellit i ka të gjithë komponentët e të drejtave dhe barazisë.Ai udhëhiqet vetëm ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Kur rete marrin jet...
Lloji: Tekst pershkrues
(Dedikim i atij engjelli,e cila simbolizoi dhe tregoi se si trajtohemi "ne" ne Shqiperi!!) Po...
gjyshi im i dashur
Lloji: Tekst pershkrues
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dh...
Fshati i gjyshit ti...
Lloji: Tekst pershkrues
FSHATI I GJYSHIT TIM Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me s...
Jeta
Lloji: Tekst pershkrues
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur...
Jeta ime
Lloji: Tekst pershkrues
Jeta qenka shum e veshtir paska shum sfida ato sfida duhet qe ti durojm sepse duhet te kemi shp...


Komentet e fundit!

Emri: shukrie4334
Email: shukrie2@gmail.com
Komenti: Kush ja ka bo qisaj vepre dislike?Nuk pe di,po ty bravo te qofte
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.