Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7660
Data e postimit: 2021-04-15 19:06:54
Shikime: 5447
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 5

Titulli: Parku kombetar i Dajtit.

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Natyra.
Autori: Gloria Zhuli
Shkolla: Papa Kristo Negovani
Klasa: 8A
Qyteti: Erseke
E-mail: gloriazhuli07@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndodhet ne lindje te Tiranes.Dajti ka nje siperfaqe prej 3300 ha dhe eshte nje vend shume i pershtatshem per piknike familjare,sporte,lojera dhe aktivitete interesante.Ai ka nje bimesi te dendur dhe kjo e ben Dajtin nje nga siperfaqet me te gjelberuara te Shqiperise.Parku natyror i Dajtit eshte i njohur vecanerisht per pyjet.Ai ka vlera te vecanta turitike qe lidhen me klimen e shendetshme,ajrin e paster,pyllin e dendur,format e relievit,peizazhet e mrekullueshme etj.Dajti merr pamje po aq te bukur sa parajsa,ne stinen e dimrit per shkak te bores.Atje cdokush mund te shkoje nepermjet rruges automobilistike ose teleferikut.Te gjithe ata persona qe po kalojne nje periudhe teper stresuese duhet te vizitojne kete park kaq te mrekullueshem sepse ai ka nje pamje clodhese ,sidomos ne pranvere kur cicerimat e zogjve te shumellojshem formojne nje melodi tejet relaksuese dhe perkedhelese.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gloria Zhuli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Parku+kombetar+i+Dajtit./7660


Vepra te ngjashme
Mali i dajtit
Lloji: Ese pershkruese
Ishte dite e diel. Une me familjen kishim dale per “ne” Malin e Dajtit. “Gjithmone “e kam en...
KORCA
Lloji: Ese pershkruese
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse...
ekskursioni
Lloji: Ese pershkruese
Vitin e kaluar shkuam ne nje ekskursion shume te bukur qe s'mund te harrohet lehte.Ne planifikuam qe...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese shpjeguese
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 M...
Per Pranveren
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te ge...
Hartim per Pranvere...
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjit...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Hartim
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 M...
Ese e krahasim kont...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj esht...
ese pershkruese
Lloji: Ese pershkruese
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki ...
"Une vij"
Lloji: Poezi personale
Une vij nga qielli, Qe te te jap ty hapesiren qe kerkon. Une vij nga dielli qe te te jap ty te gji...
"stina e pranveres...
Lloji: Hartim
Pranvera nje s...
vera
Lloji: Pershkrim
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me...


Komentet e fundit!

Emri: Qamete
Email: Wame @gamil. Com
Komenti: Shume bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.