Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6752
Data e postimit: 2019-02-24 08:23:09
Shikime: 21472
Raporto

Likes: 32 Dislikes: 11

Titulli: Kush jam unë ?

Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Përshkrimi i vetes
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy të gjelbër dhe flokë ngjyrë gështenje.Pasionet e mia të mëdha janë të shkruarit dhe shkencat natyrore.Unë jam një person i durueshëm,i qetë dhe kēmbëngulës.Gjuthashtu unë marr çdo gjë me sportivitet.Këto cilësi më kanë bërë më të aftë për të përballuar çdo sprovë që jeta më ka rezervuar.Më pëlqen të shoqërohem dhe të zë sa më shumë miq të rinj.Udhëhiqem në jetë nga parimi "Mbi veten të fitosh,fitorja më e madhe.Shpesh flas "pa doreza" dhe i them gjërat troç.Unë mësoj nga gabimet e së shkuarës.Përpiqem që të marr përgjegjësi përsipër.Edhe pse ato mund të jenë më të rënda nga sa mund të përballojnë shpatullat e mia.Nevrikosem shpejt,ngandonjëherë edhe pa arsye.Këtë gjë mundohem ta korrigjoj.Respektoj çdokënd për virtytin dhe karakterin e tij.Jam person që qesh dhe kam goxha sens humori.Nuk e kam zakon që të mburrem.Edhe pse me një karakter të fortë,shpesh më rrëmbejnë emocionet,kur bëhet fjala për familjen.Krenaria për mua është shumë e rëndësishme.Edhe pse mund të zhgënjehem dhe të rrëzohem,unē shpresoj dhe gjej forcë për tu ngritur,më i fortë se kurrë.Unë e shikoj gjithçka pozitivisht dhe me plot ngjyra.E urrej gënjeshtrën,intrigën dhe hipokrizinë.Mundohem që kurrë të mos shkel fjalēn e dhënë.Përballë pamundësisë për të bërë diçka,nuk dekurajohem aspak.Por përpiqem edhe ato pak mundësi,për të arritur ato që dua.Ëndrrat e mia më të mëdha janë:zhvillimi më tej i pasionit tim për letërsinë dhe studimi në universitet,në degën e mjekësisë.Gjatë jetës kam pasur shumë idhuj.Por asnjëherë nuk kam tentuar të jem totalisht si ata.Sepse për mua ka qenë parësore qe të jem vetvetja.Dështimin e të tjerëve nuk e shoh si suksesin tim.Jam person që di të fal,madje edhe armikun.Sepse besoj që njeriu,i cili fal,është në gjendje qē të jetë i suksesshëm kudo.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tekst+pershkrues/Kush+jam+un%C3%AB+%3F/6752


Vepra te ngjashme
Ajo çfarë më bë...
Lloji: Tekst pershkrues
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të ...
Ja kush do te jem u...
Lloji: Analize letrare
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për...
Letër vetes sime ...
Lloji: Leter
I dashur Kevin ! Po ta shkruaj këtë letër ,duke shpresuar që ta lexosh me vëmendje dhe pa lën...
Kush jam unë?
Lloji: Poezi personale
Ëndërro si kurrë...
Lloji: Pershkrim
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë mua...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...

Lloji: Analize letrare
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rën...
Zhgënjimi
Lloji: Ese filozofike
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasë...
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...


Komentet e fundit!

Emri: eri
Email: fluturalushi07@gmail.com
Komenti: shum kot bre
  Pergjigju

Emri: Mellini
Email: melinda toshkollari. 11@gmail. com
Komenti: Bravo te lumte ♥♥ per keto ese qe ke ber
  Pergjigju
Emri: Kevin
Email: kejvin.cika@gmail.com
Komenti: Faleminderit juve

Emri: STEFAN CVAJG
Email: lucachampinelli@gmail.com
Komenti: Bravo. Te kam ndjekur e lexuar disa nga esete e tua. Je nga te paktet qe shkruan ne sasi e cilesi. Mendoj se do kesh nje te ardhme te shkelqyer.
  Pergjigju
Emri: Kevin
Email: kejvin.cika@gmail.com
Komenti: Faleminderit për komentin tuaj.Kjo më motivon që të vazhdoj të postoj më shumë vepra dhe të shkruaj më shumë .Ju jam mirënjohës


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.