Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5154
Data e postimit: 2016-04-09 22:53:30
Shikime: 24258
Raporto

Likes: 40 Dislikes: 16

Titulli: Ëndërra e sirenës...

Lloji: Tregim
Tema: Nje sirene e vogel qe enderronte.. (tregim fantastiko-shkencor)
Autori: Soena Sheshi
Shkolla: "E Kuqe"
Klasa: 7a
Qyteti: Tirane,Shqiperi
E-mail: anisa_27@icloud.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde me disa guaska, te stolisura ne menyre te mrekullueshme , ne floket e saj dhe disa sy vezullues qe ndriconin kudo shkonte.Nje dite kjo sirene po notonte ne ujrat e kalter te detit Mesdhe. Po kalonte nje kohe te mrekullueshme paçka se ajo ishte e vetme aty. Nuk e pengonte asgje qe te kenaqej.Ajo lundronte , kercente e hidhej perpjete. Ehhh , sa e lumtur ishte...!
Nje dite ne qiell , rete dalengadale po i lironin rrugen diellit dhe rrezeve te tij.. Nderkohe qe shiu , i perlotur , po percillej nga rrezatimi i arte i diellit.Vajza ishte shume e lumtur per motin e mire,sa asgje s'mund t'ia prishte gezimin. Filloi t'i ngjitej barkave nga pas, t'i buzeqeshte femijeve dhe i pershendeste me dore, ulej neper shkembinj e stoliste guaska ne floket e saj duke perplasur bishtin e saj perrallor me valet e qeta te detit.
Ulur ne shkemb fillonte te gershetonte e te ç'gershentonte floket e saj te mahnitshem teksa fliste me shoket e saj delfin kur kalonin ndonjehere prane per ta pershendetur, i bente rrengje peshkatareve diku gjetke qe peshkonin dhe mundohej te bente cdo gje ne menyre qe te kenaqej sa me shume.
Kur, papritur, nje dite te nxehte vere, ndodhi e keqja. Gradad e temp. po thyenin termometrat nga te nxehtit. Njerezve i binin te fiket nga vapa ne rruge, nderkohe qe Niksi nuk dukej shume e shqetesuar per kete.Nuk donte t'ia dinte me idene se aty ku ndodhej nuk do te ishte nxehte (nen uje).Por ne uje ishte ndodhia me e rende.Deti dalengadale kishte filluar te thahej nga ngrohja globale qe po ndodhte.Nuk kishte me buleza uji.Sirena e vogel tani nuk po ndihej dhe aq e lumtur , teksa frika po i vishte trupin avash-avash.Filloi te tmerrohej.Paniku u be pjese e lojes.Varka te ngelura ne mes te reres.Peshq te ngordhur nga mungesa e ujit.C'do te ndodhte me sirenen valle?
Ne nje moment Niksi ferkon syte dhe papritur kupton se e gjitha ishte nje enderr dhe pa se e kish zene gjumi ne nje shkemb anes detit.Dhe ajo me pas u zhyt ne detin e kalter te Mesdheut, tundi bishtin e saj ne shenje pershendetjeje dhe tha "Fund"...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Soena Sheshi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/%C3%8Bnd%C3%ABrra+e+siren%C3%ABs.../5154


Vepra te ngjashme
sirena
Lloji: Analize letrare
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur pap...
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengada...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
Nje dite e bukur
Lloji: Pershkrim
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjt...
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai f...
Nje miqesi e paharr...
Lloji: Tregim
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
histori dashurie
Lloji: Tregime erotike
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te ...
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...


Komentet e fundit!

Emri: Aurora
Email: aurora_gjonmarku@postribe.com
Komenti: sme pelqen komenti yt Marta duhet te kesh pak rrespekt:
  Pergjigju

Emri: Marta
Email: milek_sima@postribe.com
Komenti: shum i dobet dhe shum shkurt sme pelqen
  Pergjigju

Emri: marisela
Email: marisela_opsidio@postribe.com
Komenti: shum bukur ju lumt jeni me te miret e keti tregimi me pelqeu shummmm
  Pergjigju

Emri: marela
Email: marerla_opsidio@postribe.com
Komenti: Shum bukur por a nuk duhet edhe paksa imagjinata Forma e kesaj tregimi me pelqeu shum
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.