Data e postimit: 2017-02-05 19:55:04
Shikime: 3954
|
|
Likes:
4
Dislikes:
0
Titulli:
Prilli i thyer
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkohej qe nje person nga familja e berishajve te hakmerrej ndaj asaj familje.Ky gjaks ishte malesori Gjorg Berisha.Te dy familje kane qene ne hasmeri per gjate nje gjysme shekulli.Jeta e Gjorgut mori nje drejtim tjeter tani pavaresisht edhe pse ai kishte mare bese per 30 dite perpara se te behej viktima e radhes.Nje dite te ftohte marsi ishte I sigurt qe shenjestra e tij do te vinte edhe kesaj here nuk do te deshtonte.Kishte ardhur koha ti jepte fund ketij presione qe kishte zgjatur nje vit,shtysat e te atit dhe kemisha e vellait qe zverdhej.Dhe erdhi koha qe Zef Kryeqyqi te dilte dhe doli dhe Gjorgu beri sipas zokoni dhe nuk priti e qelloi.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ismail kadare - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Prilli+i+thyer/5566
Vepra te ngjashme
Cirkona e art
Lloji: Tregim
Kjo është një gojëdhënë e lashtë shqiptare për Beratin:
Dy vëllezër të fuqishëm dhe t...
|
Pothuajse...
Lloji: Tregim
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet.
854. Besa asht nji vade lirije e sig...
|
Lexuesja e vogel
Lloji: Tregim
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber...
|
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
|
Mount. Everest
Lloji: Tregim
MOUNT EVEREST
O nce upon a time, there was a little boy from Oakland, California. His name was Tay...
|
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
|
A ka......?
Lloji: Tregim
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar?
A ka momente jeni me e lumtura ne bote?
...
|
E vetmja ne pyll
Lloji: Tregim
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte .
Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le...
|
trendafili i kuq
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.K...
|
Gomari dhe fshatari
Lloji: Tregim
Nje njeri deshi njeher te blente gomar, por se pari e mori per ta provuar e per ta njohur e per ta ...
|
princesha argjiro
Lloji: Tregim
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argj...
|
Tregime fantastiko ...
Lloji: Tregim
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|