Data e postimit: 2013-05-31 20:45:40
Shikime: 8565
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Nena
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes.
NENES ja jap zemren
NENES ja jap shpirtin
NENES nuk ja kthej shpinen
me prejn me coptoj
se NENEN se hidheroj.
ajo neve na qorton por na drejton ne rrugen e drejt.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Kanita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Nena/1281
Vepra te ngjashme
|
Mesnata e Fundit...
Lloji: Tregim
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose…
...
|
dinozauri i vogel
Lloji: Tregim
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi n...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
|
fshati im
Lloji: Tregim
fshati im esht shum i bukur dhe ka fusha pyje male ky esht fshati im ne luajm vrapojm por ka edh...
|
Në errësirën e v...
Lloji: Tregim
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,whil...
|
nena ime e dashur
Lloji: Tregim
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane fa...
|
Fitimi i vetbesimit
Lloji: Tregim
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me ...
|
High school musical...
Lloji: Tregim
Kapitulli i Parë
Palestra e shkollës “East High” po shkundej duke qenë se gjysma e parë e...
|
libri
Lloji: Tregim
libri eshet fjal shum e vogel por ka kuptim te gjere. Libri eshet shoki ma i ngush i tegjithve qe me...
|
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengada...
|
Minat
Lloji: Tregim
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|