Ishte qershor. Stina e veres sapo kishte hyre dhe temperaturat kishin filluar te rriteshin dalengadale.
Ne tirane bente vertete shume nxehte dhe megjithese prinderit nuk e kishin marre ende lejen e pushimeve, vendosem te kalonim nje fundjave ne bregdetin e bukur te Vlores. U nisem dhe udhetimi shkoi shume mire. Dielli shkelqente dhe leshonte mbi toke rrezet e nxehta te cilat pasqyroheshin mbi siperfaqen e pafundme te detit, sterkalat e te cilit dukeshin si margaritare qe vezullonin nen driten e tij te arte. Nga dritarja e makines ndjeja eren e shpejte qe me rrihte fytyren dhe me lejonte me veshtiresi te hapja qerpiket e te shikoja detin, gadishujt e larget dhe reren e shkelqyeshme qe mbulonte nje pjese te mire te plazhit. Plazhi ende nuk ishte populluar shume dhe nen kete peisazh te mrekullueshem qe ndodhej para meje me lindi ideja per te ekspozuar dhe nje kureshtje e jashtezakonshme per te zbuluar gjithcka ne lidhje me detin.
Sapo mberritem ne plazh, u zhyta menjehere ne detin e paster e te kristalte i cili me dukej sikur ishte i gjithi imi. Filluam te luanim e gjithe familja e me pas une me motren vendosem te merrnim nje varke per te shetitur dhe kete gje nuk e benim per here te pare ate vit, por argetoheshim gjithmone duke shijuar pamjen e qytetit nga thellesia e detit.
Kete rradhe ndryshe nga heret e tjera, u larguam shume nga bregu dhe kjo ndodhi pa e kuptuar aspak. Ishte kurioziteti ai qe na kish shtyre per te shkuar aq larg. U ndodhem perpara nje shpelle te erret dhe vendosem te hynim megjithese pak te frikesuara. Brenda saj ishte shume fresket dhe kishte nga te gjitha anet uje. Arritem ne fund dhe vume re dicka te bardhe e te shndritshme siper nje kutie prej druri.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
aannna
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
nuk e di. nuk me pelqeu dhe per me teper po te ishte tregim do te kishte 1 fund shume me ndryshe. kjo ngjan e lene pergjysme