27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose…
Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luftoje me ashpersine e jetes pa nje nga armet kryesore per ta: parate. Si gjithnje, e mbyllin me shprehjen e zakonshme : “Si te vije dora e fatit…” dhe biejne ne nje gjume te thelle.
Dritat kishin qe ne mengjes qe kane ikur dhe gjithkund ne shtepize ishin ndezur qirinj. Nuk kishin mundur te paguanin faturat…
Ora ka shkuar fiks mesnate. Djaloshi zgjohet per uje. Ecen me hap ate zvargura ne kuzhine. Hap cezmen: asgje. Kontrollo kanat: bosh. Po tani? Lere fare. Ngadale kthehet ne shtrat. Me hapa te pergjumurish lehtazi cek qiririn prane perdeve te rreckosura. Aq duhej: pak nga pak anohet, anohet… Flaka perulet, perulet… perdet perflaken, perflaken…PERFLAKEN!!!
Dhe banoret : asgje, ne gjume te thelle, si gjithnje, por kete rradhe ishte ndryshe, jo “si gjithnje”.
Dhe nga perdet, pa zhurme te tryeza. Dhe nga tryeza, pa zhurme te komodina. Dhe nga komodina, pa zhurme te shkallet…
Djaloshi ndjen dicka, zgjohet dhe : “Mos erdhi uji?” mendon. Jo, e kunderta. Zjarr gjithkund. Enderr?? S’e di. Shkon te mami e babi. Dhoma gjithe tym! “Mami, Babi!!!” – asgje. Qendrojne atje te ngrire. Pse?... Pyetje shume e madhe per te kuptuar… “Mami, Babi!!” –me fort. Jo. Por c’do te thote asfiksim per nje djalosh 6-vjecar? “Mami, Babi...!” -me dobet dhe… me dobet. Ngadale-ngadale, ne prehrin e nenes “e zuri gjumi”…..
Dhe shtepiza ndizet flak ne mesnaten e ashper te nentorit.
JETA. Apo me sakte, fundi I saj.
Ja pasojat e nje cekjeje te lehte… Ja zgjidhja e problemeve te nje familjeje te varfer... Ja “dora e fatit”… Ja fundi…..
28 Nentor 1999. Mesnate. Gezuar Festen e Clirimit te Shqiperise…..
Elda J. Pere
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Mesnata+e+Fundit.../308
mami im
Lloji: Tregim
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne ket...
Historia e Amelias1...
Lloji: Tregim
Kur amelia ishte 11 vjece babai saj ndahet nga jeta mamaja esht e dobet fizikishet nuk mund ta rris ...
MIQTE
Lloji: Tregim
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,i...
"Shpikja e anijes k...
Lloji: Tregim
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te ...
dinozauri i vogel
Lloji: Tregim
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi n...
Rrufepritesi
Lloji: Tregim
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy...
Tregime fantastiko ...
Lloji: Tregim
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje...
Si mund une?
Lloji: Tregim
Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj ina...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
GJaku i Arbrit
Lloji: Tregim
nje vajz qe quhet rina i ka ardhur koha te martohet por nenes se vet i vjen shum keq sepse vjehrra e...
Pothuajse...
Lloji: Tregim
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet.
854. Besa asht nji vade lirije e sig...
Komentet e fundit!
Emri:
anna
Email:
an.feel@tre.net
Komenti:
o po TE LUMTE me mijera here, ishte shume e bukur edhe pse e dhimbshme, gjithsesi mbetet per tu komplimentuar. bravo