Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-03-22 21:03:41
Shikime: 65856
Raporto

Likes: 157 Dislikes: 44

Titulli: Nje piknik me familjen

Lloji: Tregim
Tema: tregimi rrefimtar
Autori: Enxhi
Shkolla: B.
Klasa: IX
Qyteti: T.
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ate dite,me damiljen vendosem qe te benim nje piknik ne natyre sebashku me kushurinjte e mi , te cilet kishin ardhur per te kaluar pushimet.Dielli sapo ishte shfaqur ne arenen qiellore , dhe ne po benim gati vendin ku do te qendronim. Duke u argetuar , papritur vume re se po erresohej...Vendin e mbuloj nata...Filluam te ndanim detyrat per gjert qe na duheshin ate moment. Une dhe kusheriri im u nisem per te kerkuar drure per te ndezur nje zjarr...Si fillim nuk pranuam kete detyre, por ishim te detyruar , sepse per ndyshe do te rrinim ne erresire dhe ne te ftohte. Rreth e qark nesh degjoheshin tingujt e nates , tingujt e kafsheve dhe shushuritjet e pemeve. Ne ishim te frikesuar dhe ne ate moment na kaloj perpara kembeve dicka. Nuk menduam dy here dhe vrapuam. Vume re se po na ndiqte dhe ne mundoheshim te vraponim sa te mundeshim. Kthyem koken pas...ishte nje keter.Filluam te qeshnim me njeri-tjetrin...por nga vrapi i tepert dhe frika qe po na ndiqte dicka...kishim humbur rrugen ne pyll. Per nje moment na ngriu buzeqeshje dhe i hodhem nje veshtirim njeri-tjetrit. Filluam te kontrollonim xhepat dhe cantat e shpines per te gjetur ndonje gje qe te na ndihmonte. Per fat te mire kusheriri kishte celularin e tij, ne te cilin kishte harten e vendit me pamje satelitore si dhe kishte shenuar vendin ku po benim piknikun. Arritem qe te ktheheshim atje dhe ndezem zjarrin. U vendosem rreth zjarrit dhe filluam te bisedojme se si shkoi ajo dite . Une isha teper e kenaqur, edhe pse kaluam disa veshtiresi , por qe e bene ate dite te vecante.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Enxhi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Nje+piknik+me+familjen/6331


Vepra te ngjashme
Nje udhetim ne haps...
Lloji: Tregim
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizitua...
Fitimi i vetbesimit
Lloji: Tregim
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me ...
Përqafimi
Lloji: Tregim
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
varferia
Lloji: Tregim
Varferia Ishte dite dimri shume e ftohte.Nxenesit qendronin te strukur ne pjesen e vetme qe ngrohte...
agimi i vogel
Lloji: Tregim
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen ...
Ëndërra e sirenë...
Lloji: Tregim
Na ishte njehere e nje kohe nje sirene e vogel. Kjo sirene na e kishte emrin Niksi. Ishte bjonde m...
MIQTE
Lloji: Tregim
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,i...
Nje miqesi e paharr...
Lloji: Tregim
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur...
Nen perspektiven e ...
Lloji: Tregim
12/07/2012 Cfare marrezie…. Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di...
lulja e arte
Lloji: Tregim
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran a...


Komentet e fundit!

Emri: bts
Email: bts321@gmail.com
Komenti: /:
  Pergjigju

Emri: Drini
Email: drinpllana11@hotmail.com
Komenti: 🔭
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.