Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6865
Data e postimit: 2019-05-22 22:42:30
Shikime: 34264
Raporto

Likes: 86 Dislikes: 25

Titulli: Nje udhetim ne hapsire

Lloji: Tregim
Tema: Hena
Autori: Evilja Bakiu
Shkolla: Vincenc Prendushi
Klasa: VII-A
Qyteti: Durres
E-mail: myfamily3142@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj.
Nje nate te heshtur dimri, une po qendroja ne shtrat duke menduar per shkollen e gjerat qe mund te ndodhnin neser. Gjumi ishte shume larg hoorizonteve te mia e nuk donte te afrohej aspak. Syte e ngulur ne tavanin e dhomes sime papritur u terhoqen si sme magnet nga drita vezulluese e henes. Po mendoja se sa qete ishte ne hene, ne nje vend pa jete, pa stres e pa pune. pra askush nuk jetonte sepse njerezit jetojne per t'u perballur me stresin. Mua nuk me pelqen kjo ide por megjithate ndonjehere jam e detyruar ta zbatoje. Gjithsesi sic po thosha, hena ishte nje objekt aq i mrekullueshem per mua saqe doja te shkoja. pas pak sekondash syte e mi u mbyllen. U mbyllen por hena ishte aty. Gjithshka ishte e cuditshme. pas pak sekondash gjithshka u kthye permbyys: une, dhoma ime, madje edhe qielli. Shtrati im filloi te lundronte si nje varke ne qiellin e nates qe dukej si nje oqean i ppafundem. Cdo gje ishte shume e cuditshme por mua me pelqente. Dhe ndersa mendoja se ku do te me shpinte varkaime moderne, pashe se po i afrohesha henes. ajo ngjannte me nje ishull te madh rrethor qe pluskonte mbi uje. Hena ishte si suste. Aty mund te hidheshe e te pluskoje ne ajer. Pjesa me e bukur eshte se nuk mund te vriteshe pasi edhe nese hidheshe me nje vrull te madhe do te bije i lehhte si nje pupel.Hena ishte e shkrete dhe pa asnjeri per shoqeri, ee tani e kuptoja pse ajo i dryshonte pozicionet e saj. Ajo shkonte ne vende te ndryshme te botes per te gjetur miq, pasi me mikun e saj Diellin takohej shume rralle. Gjithsesi tani isha une aty per t'ii bere shoqeri. Koha kalote shume shpejt dhe Hena levite duke u afruar me disa planete te tjere. Kisha degjuar shume histori per marsin por ne te vertete nuk ni besoja asnjeres ndaj dhe vendosa t'a zbuloja vete. Kur Hena iu afrua shume afer Marsit une u hodha dhe rashe mbi siperfaqien ranore si shkretetire te Marsit. Keshtu kalova gjithe naten duke vizitua planetet e satelitet e tyre, por serish nuk pashe asnje jashtetokesore....



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Evilja Bakiu - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Nje+udhetim+ne+hapsire/6865


Vepra te ngjashme
Hena
Lloji: Poezi personale
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje...
Flas
Lloji: Leter
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjyk...
Kush jam une?
Lloji: Ese krahasuese
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne ...
Hena
Lloji: Poezi peizazhi
Gjumi iku tok me endrrat mbeta zgjuar,hiç pa gjume, nga kureshtja e veshtroja si shikohej hena n...
Ti o njeri i mire q...
Lloji: Ese pershkruese
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nu...
hena
Lloji: Poezi lirike
me tha hena mbreme nata me te rene si ta puthe une yllin yllin ate me te mirin ah yllin sa d...
Nje dite vjeshte.
Lloji: Tekst pershkrues
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te fort...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
ne klase
Lloji: Tregime erotike
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e ...
Vizita ne planetin ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyr...
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
Dashuri, krenari dh...
Lloji: Tregime dashurie
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vaz...


Komentet e fundit!

Emri: ania a
Email: alesiaalimema28@gmail.com
Komenti: faleminderit qe me ndihmuat per detyren
  Pergjigju

Emri: dojna
Email: dojnasweet@hotmail.com
Komenti: Na ke bere nder se kush rrin e ben detyrat e gjuhes
  Pergjigju
Emri: eljana
Email: eljanaaa@gmail.com
Komenti: Tamam

Emri: ina
Email: jerinakastrati@gmail.com
Komenti: faleminderit me ke ndihmuar shume
  Pergjigju

Emri: Hena
Email: henahena@gmail.com
Komenti: 😊😄😅😆😇
  Pergjigju

Emri: abdylhamid
Email: dikushikerkonteate3@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.