Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8048
Data e postimit: 2023-02-14 20:53:18
Shikime: 514
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Termeti ne Turki-Siri

Lloji: Tregim
Tema: Termeti
Autori: Rinea
Shkolla: Dy deshmoret
Klasa: V-1
Qyteti: Pirane
E-mail: R.elshani@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte shi.Pyeta mamin se çka ka ndodhur ajo e deshpruar mu pergjigj se ishte bere nje termet ne Turki-Siri , une shume e merzitur ,kur degjova mamin duke thene ato fjale por me se tepermi kur shihja njerezit qe mundoheshin ti nxirrnin,personat qe kishin mbetur ne rrenoja.kur e shihja veten ngrohte ne shtepi me shkonte mendja tek te gjithe ata qe vuajne ne Turki-Siri nga temperaturat e uleta dhe i thash babait qe te dergonim ndihma per te gjithe ata qe kane nevoje.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Rinea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Termeti+ne+Turki-Siri/8048


Vepra te ngjashme
vjeshte
Lloji: Ese pershkruese
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke...
Nje dite e vecante
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak ...
mami im
Lloji: Tregim
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne ket...
DIMRI
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda...
Ditet e Dimrit
Lloji: Ese pershkruese
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kud...
Mjerimi
Lloji: Poezi dramatike
Ne cdo vend kudo qe shkon perballeshme njerez ne cdo pozicion Po kur syte te shohin nje njeri...
varferia
Lloji: Tregim
Varferia Ishte dite dimri shume e ftohte.Nxenesit qendronin te strukur ne pjesen e vetme qe ngrohte...
Shtëpiake e Dëshp...
Lloji: Ese informuese
U zgjova NE mengjes Me plot kuriozitet Te shihem ne pasqyre E Te shoh sa jam e mirë. Të ...
Bazuar ne tingujt
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi n...
Historia e nje vajz...
Lloji: Tregim
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz...
familja ime
Lloji: Ese pershkruese
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnt...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.