papritmas nje frik pushtoi qdo gje te gjalle perreth.Kafshet,duke u dridhur,zhdukeshin nga mundnin.Pese luae po zbrisnin ne lume per te pire uje.Perreth s`kishte mbetur asgje e gjalle.Te gjithankafshet ishin zhdukur.Dy prej luaneve kishin rreth e perqar qafes,gjer perposh ne gushe,jele te dendura dhe shumete bukura.Ishin meshkuj.Trupin e kishin e gjith muskuj,si te qene skalitur ne gur.Femrat e kishin trupin pak me te ulet,me te zgjatur dhe me te zhdervjellet.Qe te peste kishin sy te vedhe,te hapur jashte mase,te afte per te pare perpara ne nje pike te caktuar,si dhe syte e njeriut KA EDHE ME SHUM.......................... .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. .............................. ......................
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Jozef Roni - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Humbja+e+luanve/4022
Vepra te ngjashme
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
agimi i vogel
Lloji: Tregim
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen ...
Prilli i thyer
Lloji: Tregim
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqi...
Nje dit ne autobuz
Lloji: Tregim
Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, A...
Cirkona e art
Lloji: Tregim
Kjo është një gojëdhënë e lashtë shqiptare për Beratin:
Dy vëllezër të fuqishëm dhe t...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere"
Disa v...
Nen perspektiven e ...
Lloji: Tregim
12/07/2012
Cfare marrezie….
Era, si e arratisur nga spitali psikiatrik. Shiu i pire tape, s’di...
MIQTE
Lloji: Tregim
Gjyshi ishte shtrire ne kanape dhe shlodhej duke shikuar televizorin.Laurati, si qapken i gjyshit ,i...
Realja ne Shkolle
Lloji: Tregim
Te flasim per diten e enjte;
Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te
Kemi me arsimt...
Ne kopshtin tim
Lloji: Tregim
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndrys...
Shtëpia
Lloji: Tregim
Në këtë trgim bëhet fjal për dy djem qe donin ta ndertonin një Shtëpi.
Ata për qdo mëngjes...
mami im
Lloji: Tregim
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne ket...
Komentet e fundit!
Emri:
esma
Email:
esma_9@zbavitu.net
Komenti:
mua nuk mw pelqen aspak se ska hiq kuptim