Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 365
Data e postimit: 2012-07-10 05:27:52
Shikime: 9751
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 3

Titulli: “Aventura ne shkretetire”

Lloji: Tregim
Tema: Aventure
Autori: Erimelda Karaj
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Xhoni dhe Xhorxhi dy vellezer te nje familje, degjuan ne televizor per nje udhetim te cuditshem ne shkretetire. Reklama prezantohej nga miku i tyre me i mire, Arditi. Menjehere pa hezituar vendosen ta telefononin duke qene se cmimi ishte shume i arsyeshem. Pas nje bisede te gjate me Arditin nje zoterues biznesesh dhe shok femijerie, ai u tregoi gjeresisht mbi kete teme. Madje mori persiper edhe mjetet e transportit, hotelin, ushqimin etj.
U nisen qe te nesermen dhe sapo arriten filluan te cpaketonin valixhet. Ne paketen e tyre turistike perfshihej levizja me gamile dhe vizitat neper vende te ndryshme. Ndryshe nga c’e mendonin miku i tyre u doli nje armik i pabese dhe perfitues. Devete e maskuara dolen nga lekura e tyre dhe papritur u shfaqen dy shpatare te fuqishem. Ata i burgosen ne shpellen e gjarperinjve me urdher te Arditit. Te tmerruar dhe te inatosur per kurthin vellezerit u bashkuan me shume se kurre. Cuditerish nga lart zbriti nje drite dhe nje zinxhir i trashe. Ne momentin kur djemte i kishin humbur shpresat, nje tiger i fuqishem u leshon kete zinxhirin. Te pasigurt dhe me dore ne zemer ata e leshojne veten ne meshiren e fatit. Kur u ngjiten siper, vellezerit e pane veten hipur mbi balone por me nje tiger ne te. Kur ata menduan se kafsha do t’u sulej, nga pellushi i tij i ngrohte u shfaq nje vajze e re e cila u shkri gazit kur pa fytyrat e tmerruara te djalosheve.
Ajo quhej Belina, vajza shpetimtare e cila kishte vezhguar gjithe vemendje skenen e kurthit. Si shperblim Xhorxhi i dha vajzes nje shume te majme parash por qe nuk u pranua nga vajza. Ajo do ta kishte bere per kedo. Xhoni e pelqeu jashte mase kete bukuroshe saqe i kerkoi doren per martese pasi u kthyen ne shtepi me balonen e saj fluturuese magjike. Arditi, miku tradhtar u poshterua shume nga fjalet e ashpra te djemve e megjithate ata pranuan se asnjehere nuk duhet te genjehen nga reklamat apo pamja e jashtme e gjerave te bukura, gjithmone duhet vepruar me mend, nese nuk duam ta pesojme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erimelda Karaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/%E2%80%9CAventura+ne+shkretetire%E2%80%9D+/365


Vepra te ngjashme
Minat
Lloji: Tregim
Rrugen per ne shkolle femijet e benin te shoqeruar nga mesuesit. Pse do te thonit ju. Sepse ky vend ...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Vajza e fiskuar nd...
Lloji: Tregim
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave d...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burr...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
histori dashurie
Lloji: Tregime erotike
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te ...
3 qenushet camarro...
Lloji: Rrefenja
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...


Komentet e fundit!

Emri: Simpatikja
Email: dfgghhhhbc@hotmail.com
Komenti: Pak si e pakuptueshme
  Pergjigju

Emri: laura
Email: lauravl@zahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Redi
Email: redionorhan@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.