Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 359
Data e postimit: 2012-07-10 04:41:14
Shikime: 8560
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 0

Titulli: Permbledhja e tregimit “Ne fshat” te Gi De Mopasanit

Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Erimelda Karaj
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin edhe Valinet qe banonin ne shtepizen tjeter. Te gjithe sa ishin e nxirrnin me mundim supen me patate ne ajer te paster. Nje mbasdite gushti, nje karroce ndaloi perpara dy shtepive. Nje grua e re u hodh nga karroca e i drejtua drejt femijeve, mori njerin prej familjes se Tuvakeve dhe e puthi. Ajo u kthye javen e ardhshme dhe e mbushi femijen topolak me karamele, ndersa burri i saj e priste ne karroce. Zoterinjte quheshin De Hubjere. Ne mengjes sapo mberriten, burri dhe gruaja qytetare zbriten nga karroca dhe hyne ne shtepine e fshatarit. Filluan ti shpjegonin arsyen pse kishin ardhur. Ata kundershtonin t’ia jepnin femijen e tyre duke refuzuar parate qe do ti jepnin zoterinjte. Fshatarja i largoi zoterinjte nga shtepia e saj.
Zonja Hubjere e merzitur pa djalin tjeter dhe shkoi menjehere tek shtepia e tij. Shkuan atje dhe i gjeten duke ngrene. Ia bene propozimin, por ne fillim ata nuk pranuan. Kur znj. Hubjere i propozoi pagen mujore prej njeqind e njezete franga, fshatari e fshatarja pranuan ta benin kete gje me noter. Fshataret nuk i kishin punet mire me komshinjte sepse per to ajo qe bene ishte nje veprim i felliqur e i korruptuar. Keshtu Shorli filloi te ndihej superior. Me vone djali i madh i Tuvakeve shkoi ushtar ndersa Shorli mbeti vetem me te atin plak. Kishin kaluar njezet vjet kur nje zoteri i ri hyri ne shtepine e Vonineve. Nena plake ishte duke lare rrobat. Ne fillim ato nuk po e njihnin djalin e tij. Me pas e nxorren per te takuar priftin e mesuesin. Aty lindi nje diskutim mes tyre sepse ai filloi ti qortonte ata per djalin e shitur. Nena filloi te shqetesohej duke qare. Ai nuk mundi me te fliste. Kur vendosi te ikte prej andej hapi porten degjoi festen qe po behej per djalin e kthyer te Vonineve. Shorli aty filloi te ofendonte prinderit dhe u zhduk ne erresire.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Erimelda Karaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Permbledhja+e+tregimit+%E2%80%9CNe+fshat%E2%80%9D+te+Gi+De+Mopasanit+/359


Vepra te ngjashme
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty j...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Në fshat
Lloji: Analize letrare
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
perralla per femije
Lloji: Analize letrare
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rend...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
3 qenushet camarro...
Lloji: Rrefenja
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh...


Komentet e fundit!

Emri: baftiar
Email: baftiar@gmail.com
Komenti: love is something important
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.