- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve romake . Me sakte , behet fjale per kryengritjen e madhe Ilire te viteve 6-9 te shekullit te pare te eres se re kunder romakeve .
- Kete kryengritje e udhehoqen dy komandante : Bato i Breukeve dhe Bato i Desidiateve pas nje beteje ku ai kapet i gjalle nga ushtria ilire .
- Personazhi kryesor i vepres eshte ergysi , luftetar i shquar i cili po kthehej nga fushebeteja i lodhur, i rraskapitur , i uritur por me nje moral te larte siq i kishte hije ushtarit Ilir .
- Ne vazhdim te vepres shkrimtari vuajtjet e ergysit qe kishte marrur rrugen per ne Dardani nga Andetriumi e deri ne Skardus ( Malet e Sharrit ) qe siq thoshte shkrimtari ka kaluar shtate diej e shtate hena per te arritur ne Dardani.
- Gjate udhetimit te tij te gjate per ne keshtjellen e Buklit qe i duheshin edhe shtate ore ne udhetim .
- Gjate udhetimit ergysi takoi nje vajze shum te bukur e cila jetonte ne nje shpelle bashke me pese vellezerit dhe me babain e saj .
- Ajo kishte dy kova te mbushura me qumsht . Ergysi pa e pyetur ja mori kovat dhe piu qumsht . Pastaj Amarda e qoi ne shpellen e vete i dha ushqim e keshtu me radhe . Ne nje dite romaket vrajne vellezerit dhe babain e Amardes . Pastaj ergysi e mori me vete . I fejuari i saj Algladi kishte shpetuar duke u arratisur ishte gjalle . Algladi ishte i fejuar me Amarden sipas zakonit .
- Ergysi nuk donte t'ia jepte Amarden edhe pse Algladi i dergoi pleqte deshmitar . Ergysi e sfidoi ne dyluftim Algladin dhe u plagos .
- Qe te mos ndodhte ndonje tragjedi me teper Amarda u hodh nga dritarja ne humnere duke lene amenete qe ata te ishin te bashkuar per te luftuar si vellezer dhe amaneti i saj u respektua.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
anonim
Email:
anonim_palidhje@live.badihava
Komenti:
kjo tem ma pldh ska mju lut sju kisha lut se sjom asi personi kshtu po ju thom 'a keni fucking mendu kur e keni fucking postu' BYE LOSSSER
Emri:
erlisa
Email:
lisalokaj@hotmail.com
Komenti:
edhe pse tema esht shum e mir esht shum e shkurter per ta shkruar ne nje referat ne te gjith e dim se referati duhet me qen me i gjat dhe ishkruar nga fjalet e tua dhe jo ato te autorit nuk kam asgje kunder por nuk mendoj qe kjo eshte tema e duhur per nje referat
Emri:
marigoona ramaaj
Email:
goona-12@hotmail.com
Komenti:
Eshte nje veter e mir sepse na meson me shum per te kaluaren dhe qka ndryshon ajo nga koha e sotme , koha ne te cilen po jetojm ne .