Historia e nje vajze 9 vjecare
Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje.
Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndodhur? -Mami i thot : Ka vdekur babi.
Mosss si esht e mundur? Nuk mundem ta besojjjjj jo, me thuaj qe esht nje genjesherr ,thuajeee . Jo! bija ime është e vertet ai ndroj jet . Nuk mundem ta besoj . Si ndodhi?
Ne spital i kishi dhen nje ilac gabim edhe i beri reaksion. Vajza u largua duke qar dhe iku diku large. Derisa aty erdhi 1 djale qe e dinte se ci kishte ndodhur edhe e pyt ! -Mund te,t'ndihmoje ?ME Dukesh shum e merzitur ?
Ajo u pergjigj ,asnj nuk me ndihmon dot ne ket bot . Humba njeriun me te dashur, te jetes time, edhe akoma smund ta besoj . Me duket sikur është ëndërr . Keto jan gjerat e zoti ,nuk kemi c'ti bejem ,duhet te behemi te forte, sepse ai ty te shikon nga lart, ngrije koken lart shiko yjet ,tek nje yll esht babi jot ,qe te shikon.
Si puna jote mka ndodhur edhe mua ,kur isha vetem 3 vjec ,se dija si ishte ,as nuk e njofa ti te pakten e ke njohur ,prandaj mos u merzit . Me ke mua , une me ty do te jem ne cdo moment, cdo nevoj te kesh do te ndihmoj une ,nuk do te le vetem do jem pran teje ne cdo rast . Vajza e pikelluar e falnderoi djalin , ,per ngushellimet dhe premtimet dhe e perqafoj ❤.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!