Data e postimit: 2019-10-17 21:39:16
Shikime: 5459
Likes:
4
Dislikes:
6
Titulli:
plaku dhe deti
Lloji:
Tregim
Tema:
plaku dhe deti
Autori:
Medina
Shkolla: Emin Duraku
Klasa: Kl:Vlll
Qyteti: Lipjan
E-mail:
Email eshte i fshehur!
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta kapur ate peshk me von e kapi dhe duke e nhre me sa fuqi kishte dhe preu doren por nuk u derzua dhe e zuri dhe e lidhi per barke por peshkaqenet u mblodhen dhe e hengren peshkun dhe u kthye ne shtepi por kishte sollur vetem eshrat e peshkut.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Medina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/plaku+dhe+deti/6962
Vepra te ngjashme
Tregim me aventura
Lloji: Tregim
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne ko...
lulja e arte
Lloji: Tregim
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran a...
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
Prilli i thyer
Lloji: Tregim
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqi...
nje dite e veqant
Lloji: Tregim
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
drin balidemaj
Lloji: Tregim
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dh...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
princesha argjiro
Lloji: Tregim
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argj...
shoku im
Lloji: Tregim
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus h...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
Ne kopshtin tim
Lloji: Tregim
Une kam nje kopsht shum te madh dhe te paster.Ai eshte aq i madh sa qe mund te luajme lojra te ndrys...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti