Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6692
Data e postimit: 2019-01-30 14:00:10
Shikime: 5180
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: ...Nje vajze dhe nje djale...

Lloji: Tregime dashurie
Tema: Dashuria...
Autori: Gentjola Mema
Shkolla: FSHS(UT)
Klasa: VITI I II Bachelor
Qyteti: Tirane
E-mail: gentjolamema20@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

...Na ishte njeher e nje kohe....
Ishte viti 2017 . Data 29.04.2017.
Duke qene se jemi ne shekullin 21 ne shekullin e teknologjise , ekzistojne shume rrjete sociale qe pothuajse e gjithe bota i perdore.
Keto rrjete sociale po ashtu edhe interneti te japin mundesi qe te flasesh me te afermit qe mund t'i kesh ne vende te ndryshme te botes, jo vetem te flasesh me sms por teknologjia eshte aq e zhvilluar sa ka bere te mundur te flasesh me webcamera dhe te te duket sikur i ke aty prane te afermit , shoqerine , familjare dhe shume persona te tjere qe mund ti kesh perzemer.
-Le ti kthehem dhe njeher dates qe shkruajta ne fillim.
Ajo date ishte nje pike kthese ne jeten e dy personave te ndryshem qe as nuk njiheshin fare , madje mund te them qe as nuk mendonin se mund te ekzistonin.
Dhe ketu po filloj historine ....
Historia ka te beje me nje djale dhe nje vajze... Ne daten qe ceka ne fillim papritur ate dite , ishte mbasdite e bukur dhe e ngrohte pranvere , papritur vjen nje sms ne telefonin e vajzes, ne nje rrjet social.
Mesazhi fillonte keshtu "Hello" dhe vajza u habit dhe ajo ja ktheu ne te njejten menyre.
Ky sms erdhi nga nje djale , dhe per vajzen ishte mesazhi i pare qe merrte nga nje djale nuk ja kishte idene se cfare mund te fliste , si mund te fliste me ate djalin.
Vajza ishte 16 vjec ishte nje vajze e urte e sjellshme dhe ajo per me teper merrej ose praktikonte disa rregulla te fese se madhe sic eshte feja Islame. Ajo ishte ne vit te trete gjimnaz ishte ne prag te provimeve te matures. Ajo ishte nga nje qytet i veriut te Shqiperise, e theksova " qyteti veriut"
sepse per shkak kesaj fillon trauma e historise😥.Vajza ishte tip i ndjeshem dhe prekej shpejt per cdo gje .
Djali.... ai ishte si mund te them, ndryshim rrenjesor ne krahasim me vajzen . Ishte nga nje qytet i Shqiperise se Mesme, por qe jetonte ne nje shtet te huaj ne shtetin fqinj Greqia. Ai ishte shume ndryshe nga vajza per faktin se ai ishte rritur ne nje vend krejt ndryshe me tradita e zakone krejt te tjera. Po ashtu ai ishte rritur me nje vend me zhvillim shume me teper se vendi i lindjes .
Dhe keshtu djali i shkruan vajzes , dhe aty nisi historia per 2 te rinjte.
Filluan te prezantoheshin me njeri-tjetrin,
te njihen , te flasin per jetet e tyre e shume te tjera .
Vajza kur shkruante i dridhej zemra bashke me duart , nga emocionet qe perjetonte kishte frike se mos gabonte ne ndonje fjale dhe mos te dukej si budallaqe ne syte e djalit.
Djali harrova ta permend ishte me i madh se vajza ne moshe ishte 25 vjec dhe ai ishte i provuar me cdo gje ne jete, per ate ajo vajze nuk ishte e para as e dyta as e treta por mund se ishte njera prej 100 te tejrave. Dhe keshtu filluan te flisnin cdo dite deri ne oret e vona te neteve te pranveres. Djali te shumten e kohes madje cdo here qe flisnin e provokonte vajzen me shume menyra dhe ajo dinte dhe ja kthente me zgjuarsi cdo shkronje mund te them.
Dhe keshtu folen me njeri- tjetrin per nje muaj rrjesht e theksoj qe ata akoma nuk ja dinin zerin njeri-tjetrit gjate gjithe kohes ata kishin folur vetem me ane te mesazheve. Gjate ketyre diteve vajza fillon dhe ndjen dicka per kete djalin, filloi te ndryshonte shume ne cdo gje , u be e qeshur, me e lumtur, me e gezuar, per te nuk ekzistonte asgje tjeter pervec djalit qe ajo fliste me te. Per te nata ishte dite per arsyen se flisnin deri ne oret e vona .Papritur nje dite vajza kishte deshire qe ti degjonte zerin djalit , dhe ajo pa djallezira i tha qe te kalonin ne nje tjeter rrjet social , ku mund te flisnin edhe me sms edhe me webcamera.
Por vajza qe ishte e turpshme mundohej dhe ja thoshte larg e larg deshiren qe kishte per ti degjuar zerin.
Dhe keshtu djali i kerkon numrin e telefonit dhe ajo ja jep duke u keshilluar dhe nga mamaja e saj.
Dhe ne keto momente perseri ndodhi nje tjeter ndryshim. Folen nje here me sms dhe gjate mbremjes vajza nuk po duronte me shume dhe i kerkoi djalit qe te flisnin me ze, dhe djali ashtu beri e thirri vajzen ne telefon . Per vajzen ishte lumturi qe i degjoi zerin per here te pare atij. Zemra i dridhej, trupi, duart, kembet , zeri,kishte turp dhe mezi fliste dhe pse kishte deshire te madhe te fliste ajo kishte me shume emocione, por vajza mundohej dhe u be me e qete dhe keshtu folen per pak minuta dhe e mbyllen telefonin.
Prap ne oret e vona filluan te flisnin me sms, dhe keshtu benin cdo nate .
Per djalin ne ate kohe nuk ishte vetem kjo vajze qe i kthente sms kishte shume vajza te tjera ne telefonin e tij, ama kjo vajze per te ishte krejt ndryshe nga te tjerat , te ajo vajze ai e prezantoi veten me emer dhe mbiemer , me prinder , me motren e tij me cdo gje personale te tijan ai e prezantoi veten gje qe nuk e kishte bere te vajzat e tjera qe fliste me to. Per vajzen ishte djali i vetem qe merrte sms cdo dite nuk ekzistonte ndonje tjeter ne jeten e saj .
Gjate diteve qe kalonin vajza filloi te ndjente dicka me shume per ate djale jo thjeshte shok por dicka ndryshe nje ndjenje qe nuk e kishte perjetuar me pare . Edhe djali gjate diteve po dukej sikur po ndjente dicka dhe filloi te largohej nga bisedat dhe me vajza te tjera . Tani per ata te dy ishin vetem ata nuk kishte te tjere ne mes . Nje dite vajza i dergon djalit nje foto ku ne te shkruhej se... "ka persona qe mund ti duash shume" dhe ketu djali kuptoi qe vajza ndjente per te , dhe djali e -pyet perfshihem dhe une ketu dhe vajza ja kthen qe po dhe ti , dhe aty i shprehen dashurine njeri- tjetrit.
Ishte dita me e lumtur per ata te dy asgje nuk po jua shkaterronte ate qe po ndertonin, flisnin, qeshnin,qanin, duheshin shume shume me njeri-tjetrin. Keshtu vazhdoi lidhja e tyre per 4 muaj , jo per 3 muaj rrjesht dhe ne kaq pak kohe ata kishin ndjere shume per njeri-tjetrin.
Nje dite vajza i dergon nje video nga youtube djalit qe bente fjale per dy te dashuruar dhe nje tjeter qe futet mes tyre , por nga dashuria e madhe ata u bashkuan perseri , dhe vajza i thote djalit qe asnjeher nuk dua te ndodhe keshtu me ne, dhe djali i premton qe kurre ska per te ndodhur. Ata i premtuan shume e shume gjera njeri-tjetrit , mund te them qe premtuan gjera pa fund . Nje dite djali i dergon vajzes dy kenge dashurie dhe i tha qe te pershendes dhe une me keto dhe dije qe fjalet qe jane ne keto kenge jane te verteta dhe te une dhe vajza u gezua dhe nga lumturia filloi te qante. Disa dite vajza nuk ishte e qete ishte, shume e trembur , shume frikesur se mos do ja merrnin dashurine e jetes, ajo fliste me djalin dhe ne oret e vona te nates vetem qante, sikur po ndjente dicka te keqe . Djali e shikonte ashtu te shqetesuar dhe e pyeste se ku qendronte problemi dhe nje dite vajza i tregon se cfare e shqetesonte dhe djali i tha: -Shpirti im mos u merzit mua me ke gjithmone prane. Dhe vajza sikur u qetesua disi. Sic thashe pak me lart qe vajza ishte nga nje zone e veriut me shume tradita te rrepta , nena e saj ishte ne dijeni per cdo gje ne lidhje me djalin qe vajza fliste , dhe nje dite nena i thote nuk duhet te flasesh me me te , vajzes i ra bota mbi koke si mund qe te ndahej nga i dashuri i saj si mund qe ta lendonte ate dhe veten, si mund ta linte ate, ku se bashku thuren shume endrra, dhane shume fjale e premtime, si mund tja bente ajo kete gje atij. Vajza i lutej nenes se saj qe te vazhdonte lidhjen ne fshehtesi te te tjereve deri ne njefare kohe derisa te takohej me djalin, dhe te tregonin te te tjeret cdo gje bashke , por nena nuk pranoi dhe i tha qe po ta merrte vesh babai i vajzes do ta vriste vajzen bashke me djalin. Babai i vajzes ishte njeri i eger apo ashtu ja beri nena me dije vajzes ,
vajza duke i ditur traditat e vendit te saj qe cdo dite i mallkonte dhe i thote djalit qe keshtu qe qendron problemi , ai i thot qe mos te merzitet sepse do ta kalojne bashke kete . Vajza u qetesua disi, por nena e saj ja kujtonte cdo dite egersine e babait dhe thashethemet e njerezve te tjere. Dhe nje dite nena i thote qe stop nuk mundem tju lej te vazhdoni ta marri vesh babai jot na vret si mua si ty dhe si djalin dhe vajza u habit nuk dinte cfare te thoshte u cmend komplet , por nuk kishte cfare te bente donte shume qe te mos ndahej nga djali nuk e imagjinonte jeten pa te , por u dorezua nga frika qe asnjerit te mos i ndodhte gje , dhe i thote djalit qe duhej te bisedonin per dicka shume te rendesishme ne mbremje dhe djali i shkrete nuk e kishte idene se cfare po ndodhte me vajzen. Dhe keshtu vjen mbremja dhe djali e merr ne telefon dhe i thote se ku qendronte problemi, vajza nuk kishte ze te fliste nuk mund te nxirrte asnje fjale nga goja vetem qante dhe qante pa pushim djali dhe pse larg saj mundohej ta qetesonte, dhe pas ca minutash vajza i thote qe nuk mund te vazhdonin me bashke per shkak se mund tju ndodhte dicka e keqe te dyve , dhe i tha qe per te miren e dyve te mos vazhdonin me, ne ato momente bota u shemb per te dy qanin dhe flisnin me gjysme zeri ku permendin te gjitha endrrat dhe premtimet qe kishin bashke, djali qante me ze vajza po ashtu😭😭 nuk pushonin lotet tek asnjeri, permes loteve i jepnin lamtumiren dhe i uronin njeri-tjetrit fat , po cfare ju duhej fati kur nuk mund te ishin bashke, por prap nuk kishin se cfare te benin u pershendeten me njeri-tjetrin per here te fundit dhe qe nga ajo nate nuk folen me bashke . Djali nga njera ane priste qe vajza ti jepete nje shenje fshehurazi familjes se saj , ndersa vajza nga ana tjeter nuk mund te bente gje pasi nena e saj ja kontrollonte cdo minut telefonin mund te them qe ajo e mbante me shume telefonin ne dore sesa vajza . Dhe keshtu vazhduan vuajtjet per te dy njeri ne nje ane e tjetri ne anen tjeter te botes.
Kaluan dite dhe vajza verente qe djali kishte shume shoqeri me vajza te tjera ne rrjetin social ku u njohen bashke , dhe aty vajza mendoi qe ai e kishte harruar dhe qe kishte vazhduar jeten me dike tjeter , dha aty ajo mendoi se ai nuk e paska pas dashur asnjeher sepse direkt pas ndarjes se tyre ai filloi me dike tjeter. Dhe aty vajza u vendos dhe tha qe nuk mundem ti jap ndonje shenje , edhe pse ajo mendonte qe ti shkruante fshehurazi ti shpjegonte gjithcka djalit ta vazhdonin lidhjen bashke dhe ajo ti fshinte sms-te pasi te fliste . Aty vajza u dorezua filloi te jetonte jeten sikur nuk kishte ndodhur asgje, filloi universitetin ne tetor dhe ju kujtua qe kishte pas vendosur me djalin qe ate dite kur ajo te fillonte shkollen te takoheshin ngaqe vajza ishte larg familjes dhe nuk mund ti pengonte njeri dhe ajo filloi te qante kur ju kujtuan te gjitha keto, por prap u be e forte dhe vazhdoi edhe pse e vrare ne shpirt e zemer . Sa shume donte ajo qe ti shkruante djalit , por per faktin se mendonte se mund te ishte me dike tjeter nuk mund te shqetesonte . Para se ajo te fillonte shkollen ne muajin shtator as 2 muaj nuk ishin bere qe ishin ndare dhe djali i shkruan ku i thoshte qe: pse i pyet te tjeret per mua , i thote qe me ke hapur problem me te dashuren dhe aty vajza shtanget e tera sepse ajo mendoi qe do i thoshte dicka te mire , por aty ajo e pa qe mendimet e saj ishin bere te verteta e pa qe ai kishte vazhduar me dike tjeter . Dhe aty ajo vendosi te mos e shqetesonte me ate .
Por ata ishin ende shoke si mundet qe nje dashuri te kthehej ne shoqeri 😭. Per festa e uronin njeri-tjetrin, per ditelindje, dhe kur vajza fitoi shkollen i tregoi e lumtur qe e kishte fituar dhe ai e uronte dhe ndihej i lumtur per ish- dashurine e tij , qe ai asnjehere nuk e kishte hequr nga zemra thjeshte ai tregohej i forte ne sy te te tjereve sikur nuk kishte ndodhur asgje. Ai asnjeher nuk e harroi ate kurre nuk e poshteroi pas ndarjes, kurre nuk e ngacmoi me pas ndarjes sepse kishte frike se mos i bente dicka babai i saj. Ai akoma e donte por fliste me te tjera vajza qe te harronte dhimbjen , lendimin qe pesoi nga vajza. Vajza nuk e tradhetoi , as nuk e mashtroi por frika nga traditat e vendit te saj e ndau ate nga dashuria e pare. Dhe sic thashe vajza filloi shkollen dhe keshtu vazhdoi deri vone , kur nje mbremje ajo po rrinte futet ne nje rrjet social dhe e klikon emrin e djalit per ta pare sepse i mungonte shume shume , dhe kur po shikonte fotografite e atij ajo filloi te qante pa pushim , dhe shoqja e saj e pyet se cfare kishte dhe ajo ja tregon te gjithe historine , shoqja e pa qe vajza akoma e dashuronte cmendurisht djalin dhe i tha:- shkruaji tani lerini te gjitha cfare ka ndodhur dhe filloni prap bashke... por vajza u step duke i thene qe nuk mundej pasi mendonte se ai mund te kishte dike tjeter , tek vajza nuk ishte me frika se mund ta vriste babai po mesohej me nje jete te re thjeshte ishte frika se djali tani me mund te kishte dike tjeter .
Dhe keshtu vajza prap nuk beri asnje hap , te dy prisnin nga njeri-tjetri per nje shenje ,por asgje nuk po ndodhte. Gjate diteve qe ishin te ndare vajza kishte shume kerkesa per fejese nga te tjere por ajo nuk pranonte nuk donte kurre qe ta tradhetonte ate dhe pse mendonte se ai mund ta kishte harruar. Por kaloi shume kohe dhe vajza e pa qe ai nuk po i jepte ndonje shenje dhe tha: qe ai mund te ket dike tjeter kot qe e pres , dhe keshtu ajo e harrone ate me mendje por jo me zemer kurre nuk e harroi shpirterisht ai kishte zene vend diku thelle ne zemren e saj dhe qe nuk mund te dilte me , vajza mendonte qe edhe nese do martohej nje dite me dike tjeter vendin e atij askush nuk do ja zinte , ai vend ne zemrene saj ishte vetem per djalin qe dashuroi. Nje dite vajza kishte pushime nga shkolla dhe po vinte per ne shtepine e saj dhe papritur pa qe ne fotot qe kishte nxjerre si status kishte nje shikim nga djali , ne ato caste zemra i doli nga vendi dhe direkt i shkruan djalit ku e pyeste si ishte cfare bente
si kalonte dhe ai te njetat gjera e pyste vajzen gjithmone e pyeste sesi po ecte me shkollen dhe me faljen e Namazit ,sepse atij gjithmone i kishte pelqyer . Dhe keshtu mbaruan biseden dhe thane qe do flisnin prap ndonje here tjeter nese do mundeshin. Nejse kaluan prap ca dite muaj cdo gje ishte e njejte, cdo gje ishte monotone asnje ndryshim.Vajza cdo nate e kishte ne mendje vetem ate qe i mesoi se cfare ishte dashuria, lumturia, gezimi,hidherimi,falja cdo gje qe njeriu ka nevoje ti dije.

Dhe keshtu nje nate i shkruan prap djalit qe deshi ne fillim, ku e lumtur qe po fliste me te i tregoi cdo gje qe kishte kaluar, gezimet, hidherimet cdo gje tjeter . Dhe djali duke e perjetuar lendimin me pare e mbeshteti vajzen . Vajzes ju zgjuan prap ndjenjat per ate filloi ta dashuronte prap aty kuptoi qe zemra e saj por dhe vet ajo kishin dashur vetem ate person aty e kuptoi qe askush nuk paska vend ne shpirtin e saj pervec atij. Dhe keshtu po flisnin ca dite bashke u ben shume qe flisnin, cdo dite prap me njeri- tjetrin por vetem si miq , por vajza nuk e pranonte dot faktin qe mund ta kishte dikush tjeter dashurine e saj te pare dhe keshtu i tha djalit qe akoma e dashuronte akoma e donte si e cmendur dhe pse kishin kaluar shume gjera te renda . Dhe djali po ashtu ate ishte duke pritur nje shenje dashurie nga vajza dhe keshtu ata filluan prap bashke🤩. Erdhi dita e shumepritur kur do takoheshin per here te pare . Vjen djali ne Tirane dhe ishte dita me e lumtur per te dy . Duke qene se vajza ne fillim kur ishin bashke i pati thene qe kur te takohemi dua tme sjellesh cokollata dhe djali nuk e kishte harruar dhe ate dite i solli shume cokollata 🤗🤩 dhe vajza i tha qe nuk e paske harruar ai i tha qe asnjeher nuk e kishte bere . Dhe keshtu dolen bashke , ecnin krahe per krahu bashke shume te lumtur qe u bashkuan prap me njeri- tjetrin pas 6 muajsh vuajtje. Dhe keshtu duke biseduar afer njeri-tjetrit ngadale ngadale dhane puthjen e pare dhe bota ndryshoi per te dy . Keshtu vazhduan bashke nje muaj dhe vendosen qe tani e tutje sdo lejonin me asnjeri ti ndante tani vajza ishte shume e vendosur se do bente gjithcka qe ta kishte te dashurin pran pergjithomone . Pas nje muaji nena e vajzes bashke me vajzen i treguan babait me kujdes cdo gje dhe babai i saj tha qe dua ta takoj njeher djalin vajza u gezua pa mase dhe direkt i tregovi djalit dhe ai ate po priste reagimin e babait te vajzes dhe ai u lumturua. Keshtu erdhi dita qe djali vjen perseri ne Shqiperi dhe takohen bashke me prinderit e vajzes dhe aty ai tregoi cdo gje tha qe e donte vajzen e tyre dhe qe donte vazhdonte jeten me te . Dhe babai i vajzes i tha qe ju nuk jeni te vegjel jeni te rritur tani ju e dini me mire beni sic ju e dini . Dhe keshtu vajza dhe djali u lumturuan dridheshin sepse do vazhdonin bashke pergjithmone. Dhe erdhi momenti qe prinderit e vajzes iken dhe djali i kerkoi leje qe te dilte me vajzen dhe babai i saj i tha tani shkoni ku te doni jeni bashke . Dhe vazhdoi historia e dashurise . Nje dite djali i thote vajzes qe pas takimit me prinderit e tu askush tjeter nuk eshte me ne jeten time tani cdo gje qe kam bere me perpara mbaron ketu, dhe ketu fillon dicka krejt e re, tani gjeja me e rendesishme per mua je ti dhe familja ime. Keshtu erdhi prap nje dite ku do takoheshin te dyja familjet. Dy dite para takimit mes familjeve te djalit dhe te vajzes vendosin qe dhe te fejohen bashke , dhe vajza u gezua shume , qe do ishte e atij edhe pjese e familjes se tij si nusja e tyre . Keshtu vjen dita takohen te dyja familjet hane nje drek bashke , gjate kesaj kohe djali dhe vajza dalin te blejne unazat per njeri- tjetrin dita me e lumtur per nje cift. Shkojne tek resoranti ku kishin familjet dhe pas ca minutash nderrojne unazat me njeri-tjetrin , dhe aty tani ata nuk kishin me pengesa as asgje tjeter. Dhe pas ca ditesh tek te afermit e djalit do kishte nje gezim familjar dhe djali i kerkon ate dite babait te vajzes qe a mund ta merrte vajzen me vete dhe ai thote qe sigurisht qe po . Vjen dita dhe djali e prezanton vajzen tek te afermit si nusja e tij🤩. Keshtu vajza u njoh me te gjithe u gezuan, u kenaqen shume .
Kalojne dite vajza ne shkolle djali ne Greqi dhe djali donte te shkonte ne nje ishull shume larg per te punuar dhe i thote vajzes qe sa te mbarosh shkollen dhe provimet do vish dhe ti dhe ishin shume te lumtur. Gjate diteve here flisnin, here merziteshin , here ziheshin ,her her djali kerkonte dhe ndarje gjithmone per shkak se vajza ishte shume xheloze , por pse ta marri e mira pse te ishte xheloze kur djali i fali dhe i dha cdo gje te tijen . Nejse i kalonin dhe kto dite me lot dhe te pergjeruara nga vajza , me premtime qe vajza i jepte ku i thoshte se nuk do xhelozonte por ajo prap vazhdonte . Djali dhe pse i ngulfatur dhe i inatosur prap ja falte pse , sepse e donte shume vajzen. Mire kaluan dite dhe po afroheshin ditet qe vajza te mbaronte shkollen. Vajza i kishte njoftuar familjes se i fejuari i saj donte ta merrte me vete atje ne ishull . Mire ca dite familja nuk po thoshte gje negative, por nje dite i thone qe nuk do te shkosh , si mund te shkosh te jetosh me te kur ti nuk e njeh , kur nuk e di sec njeri eshte, ne rregull por si mundet vajza psh te jetonte nje jete te tere nese nuk do e njihte djalin qe ne fillim, por duke qene se vendi i vajzes kishte tradita ndryshe ashtu ishin brumosur ata. Dhe vajza qante e qante cdo dite i lutej nenes se saj qa tja mbushte mendjen babait , por nena e saj nga ana tjeter i mbushte mendjen e i thoshte qe vajze te mos shkonte . Dhe keshtu i fejuari i vajzes e merr babain e saj ne telefon ku i kerkonte leje qe ajo te shkonte ai e dinte qe do thoshte jo babai i saj , por thjeshte nga sjellja e tij e mire po e pyste dhe njeher. Dhe babai i saj i tha djalit qe jo nuk do vij vajza atje dhe djali i thote ne rregull ju e dini ska problem. Dhe te nesermen vajza qante e qante dhe i thote perseri babait dhe atij ju mbush mendja dhe thote qe ne rregull shko, dhe vajza gezohet shume dhe i tregon menjehere djalit , por djali nga ana tjeter u gezua por dhe i tha pse luani keshtu me mua, nje here jo dhe tani thoni po vajza u habit dhe i tha qe nuk po luan njeri i thoshte qe ju luta babait dhe njeher qe dua te vij tek ty dhe ai i tha ne rregull ne rregull , por nuk do ta besoj qe do vish tek mua derisa te te kem ne krahe . Dhe keshtu erdhi dita qe vajza u nis te shkonte tek i fejuari bashke me prinderit e tij . Shkuan ne Athine dhe te nesermen u nisen prap per nje rruge tjeter te gjate por kte here jo me autobuz por traget ne mes te detit dhe vajza kishte frike se mos do ndodhte ndonje gje , por prap mendimet dhe fakti qe po shkonte tek i fejuari ja hiqnin friken. Erdhi momenti ku pas tete oresh udhetim ne mes te detit dy te dashuruarit bashkohen prap bashke u gezuan u lumturuan shume. Shkuan ne shtepi dhe djali shkoi prap ne pune ngaqe akoma nuk kishte mbaruar per ate dite ishte ende heret. Vjen nga puna dhe cmallen me njeri-tjetrin duke treguar cdo gje cfare kishin gjate kesaj kohe qe ishin larg. Nejse kaluan shume dite dhe vajza futet ne pune dhe punonin te dy ktheheshin nga puna bashke, hanin bashke, benin cdo gje bashke , dilnin per shetitje ne qytet cdo gje cdo gje. Por vajza prap ishte xheloze prap e merziste burrin e saj , ajo kishte shume dite aty dhe prap nuk e besonte burrin e saj dhe pse jetonin bashke. Djali acarohej me te dhe kishte shume te drejte sepse atij i dukej sikur ajo po luante . Dhe keshtu kaluan ditet atje ne ishull here te lumtur , here te gezuar ,here te merzitur ,here te lodhur ,here te acaruar , por prap vajza dhe djali i kalonin te gjitha pengesat te gjitha peripecite prap vazhdonin bashke. Erdhi ditelindja e vajzes dhe djali bashke me te motren donin te organizonin dicka per vajzen , ata kur flisnin per kete flisnin ne greqisht qe vajza te mos kuptonte gje , dhe kur vajza i degjonte acarohej sepse ajo nuk dinte greqisht dhe nuk kuptonte asgje . Dhe nje dite ajo u merzit shume keq , u zune me njeri-tjetrin shume keq per kete gje . Djali po shkonte qe te bente porosine per dhuraten e te fejuares ndersa vajza mendoi se po ikte dhe sdo vinte ate nate me ngaqe ai po shkonte fill pas zenkes , dhe prap u zune dhe djali e futi ne dhome dhe i tha aty te rrish dhe mos mendo qe do bej ate qe ti mendon nuk jam njeri i tille dhe mos me eja nga mbrapa, dhe vajza filloi te qante , te mallkonte veten sepse ishte nje rob kaq i keq pse e torturonte djalin ne ate menyre , ajo ne vend qe te ishte e lumtur qe u bashkuan prap ajo e lendonte cdo dite e me shume e djali prap ja falte. Mire erdhi djali ne shtepi pas porosise qe kishte bere por vajza nuk kishte dijeni , dhe pse u zune keq me njeri-tjetrin djali nuk hoqi prap dore qe ti bente nje ditelindje surprize vajzes. Mire erdhi dita e ditelindjes dhe djali bashke me motren e tij kishin organizuar dicka shume te bukur per vajzen nje surprize shume te vecante ,per vajzen ishte ditelindja e pare qe po e festonte ne ate menyre dhe pse ishte ditelindja e 19-te. Fale djalit vajza perjetoi nje gje kaq te bukur dhe i kujtoheshin ato qe i bente djalit dhe pse pa deshire dhe pa qellim ajo nuk e kuptonte as vet sepse lendonte djalin ne ate menyre mallkonte veten cdo dite. Mire kaluan ditet keshtu prap si gjithmone te merzitur te lumtur e me rradhe ,dhe vjen dita per tu kthyer , per te ikur nga ishulli dhe shkojne ne qytetin ku rrinte djali atje ne Greqi, rrine 2-3 dite aty dhe vijne te gjithe bashke ne Shqiperi per diten e shumepritur , dita e fejeses se tyre . Vijne pergatiten per te gjitha gjerat, dalin bashke per te bere blerjet dhe bashke me ta ishin dhe te afermit e djalit dhe vajza rrinte e merzitur dhe ra ne sy te keq tek ata . Kaloi dhe ajo dite me zenka prap mes djalit dhe vajzes por prap ja dolen ti kalojne bashke . Vjen dita kur djali me familje vjen ne shtepine e vajzes sic eshte tradita e shqiptareve vene unazat edhe njeher japin dhuratat e tjera e keshtu kalojme 2 ore bashke qe te gjithe te lumtur e te gezuar . Vjen ora dhe familja e djalit thote qe tani qe e kryem kete pune te hajrit po ikem ne shtepi dhe keshtu familja e vajzes i percjell ata. Pastaj vjen dita kur familja e vajzes duhet te shkonte tek djali , ata ngaqe nuk jetonin ne Shqiperi e kishin organizuar fejesen ne restorant me muzik me me shume njerez dhe keshtu kaluan nje dite shume shume te bukur . Traditat e anes se djalit ishin vajza te rrinte aty nate nate ne shtepine e djalit dhe keshtu percjellin krushqit njerezit e vajzes dhe ata kalojne dhe nje ore ne restorant te gjithe aty te rinje dhe pleq dhe pastaj ikin e shperndahen ne shtepite e tyre . Ne mbremje ne shtepine e djalit po ate dite vijne te aferm te tij dhe djali i thote vajzes e di qe je lodhur sot por te lutem duhet tju sherbesh duhet sillesh mire me ta dhe vajza ngaqe e donte shume te fejuarin e saj ashtu beri sic i tha ai , ne fakt ajo e dinte dhe vet qe duhej te sillej mire te vepronte si nuse e shtepise. Kaluan dhe ato momente te bukura ashtu te gjithe bashke si familje. Erdhi dita dhe djali e percjell vajzen tek gjysherit e saj ne Tirane ku dhe do rrinte gjate diteve te shkolles. Kaluan dite dhe djali shkon prap ne nje vend tjeter te Greqise per te punuar. Gjate ketyre diteve vajza i shpreh deshiren djalit qe donte te vinte mbulesen, per fat te mire djali asnjeher nuk pati qene kurre kunder kesaj deshire qe kishte e fejuara e tij dhe ai i premtoi qe sapo te vinte ne Shqiperi do ja bente endrren realitet gje qe vajza e priste prej shume e shume kohesh keshtu ata vazhduan si gjithmone te lumtur,te gazuar, te trishtuaretj. Djali nga ana tjeter nuk ben shume dite pune dhe i duhej me patjeter te kthehej ne vendin ku rrinte sepse kishte disa pune te rendesishme . Vajza nga ana tjeter e priste qe te ikte nga vendi ku ai shkoi per pune dhe te vinte ta takonte por djali qe e donte vajzen shume nuk i tregoi qe kishte planin te vinte me shpjet ngase e kishin diskutuar dhe vendos ti bej nje surprize, vajza nuk dinte asgje🤩😭. Vjen dita qe djali po nisej per Shqiperi dhe vajza ate dite po shkonte ne shkolle dhe djali e pyeste larg e larg sa ore kishte sa do bente e kshu gjera te tilla, dhe vajza habitej pse e pyeste kaq shume . Erdhi momenti dhe djali arrin dhe i thote vajzes ku je: ajo i thote qe jam ne mesim ai i thote qe dil ne dritare shiko se kam ardhur por vajza nuk e besonte ai ngulte kembe dhe vajza i tha mire do dal por sa te mbaroj kete ore mesimi djali i thote ne rregull. Mbaron mesimin dhe djali i thote qe dil vajza del por nuk shikon asgje ajo i thote qe dola por nuk shikoj ndonje gje dhe ai i thote zbrit poshte dhe dil tek oborri i shkolles dhe vajza ashtu ben , doli dhe i thote djalet qe dola ai i thite mire shiko majtas ajo nuk shikon gje ajo thote ne telefon por nuk po shikoj gje djali i thote prap shiko nga ana tjeter dhe aty ajo sheh qe ai kishte ardhur dhe nuk i besonte dot syve dhe shkon dhe i hidhet ne krah me te shpejt e perqafon e puth dhe qan e lumtur . Dhe keshtu rrine bashke per gati nje jave te tere ngaqe dhe vajza kishte pushime ne shkolle , vjen nje dite e shumepritur ku dhe vajza dhe djali sic e thashe e kishin bere ne plan, qe vajza te vishej me mbulesen e fese Islame dhe nje dite te premte ashtu bashke bejne pazar me rroba te duhura dhe vajza shkon ne Xhami shkon dhe falet dhe djali e pret jashte dhe kur ajo del , del e veshur me petkun e mbuleses dhe ashtu vazhdon e lumtur duke Falenderuar Zotin qe ja mundesoi kete dite po ashtu dhe djalin qe pranoi ashtu. Erdhi dita dhe djali kthehet prap ne Greqi kalojne ca dite dhe vajza shkone prap atje tek djali per pushimet e fundvitit. Kalojne bukur kenaqen se bashku me njeri-tjetrin te gjithe si familje dhe djali e solli prap vajzen ne Shqiperi. Pse mendoni se e bente kte dmth e merrte dhe sillte prap sepse ai nuk mund ta linte ate vetem donte qe ta shoqeronte gjithmone sepse ai vetem ate kishte dhe nuk donte humbiste me. Dhe kur erdhen realizuan dhe nje enderr tjeter qe kishin se bashku celebrimin qe dhe kete djali ja kishte premtuar vajzes qe dashuronte dhe keshtu ata si kurdoher me pare vazhdojne akoma te lumtur cdo dite .💑💑💏😍🤩.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gentjola Mema - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregime+dashurie/...Nje+vajze+dhe+nje+djale.../6692


Vepra te ngjashme
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
Mendohu gjithmon pa...
Lloji: Tregime dashurie
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte di...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burr...
djali dhe vajza
Lloji: Anekdota
djali mer ne telefon vajzen dhe i thot: - zemer c far po ben? vajza i thot: - ja, ri, po mendoj ...
E Bija E Hënes Dhe...
Lloji: Romane
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres q...
histori dashurie
Lloji: Tregime erotike
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te ...
Vajza e braktisur
Lloji: Tregim
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia...
tragjedia..
Lloji: Tregime dashurie
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai f...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Trimeria nuk ka fun...
Lloji: Ese informuese
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin ...


Komentet e fundit!

Emri: Delila
Email: delilaaliko@gmail.com
Komenti: srp histori😍👏🏻
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.