Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja projektin e vetme. Vellain e saj e shikoja thjesht si nje shok dhe pse asnjehere nuk kam patur mardhenie miqesore me te. Isha duku punuar ne komiuter teksa vija re se ai vinte vazhdimisht dhe me pyeste per ndonje gje kot se koti. Kjo gje me terhoqi vemendjen , por nuk e dhashe veten. Nje here teksa hyri ne dhome u ul ne mbajtesen e kariges dhe filloi te me afrohej shume sikur donte qe te me jepte ndonje keshille. Nje here syte tane u ndeshen dhe ngelen te ngrire ne vend. Kishte sy shume te bukur qe te benin qe te dridhej. Teksa po rrinim ashtu me vuri doren ne qafe. Se di pse dreqin nuk kundershtova. U afrua ngadale sikur te ksihte frike se mos i ikja nga duart. Pastaj me puthi. Po po me puthi. E di qe s'ishte puthja ime e pare, por ishte puthja ime me e bukur. Pasi u puthem filluam per me teper. Duart dukeshin sikur punonin vete dhe filluan te hiqnin rrobat nga trupi. Per pak u gjendem lakuriq siper njeri tjetrit. Ishte seksi me i mire qe kisha bere ndonjehere. E kishte super te madh saqe desh ja hengra :P. Pasi kryem mardhenie gjithcka mbaroi aty, por u kenaqa shume. Ne u takuam dhe e beme prare por hera e pare ishte me bukur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!