Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6115
Data e postimit: 2017-12-23 15:38:37
Shikime: 5515
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 2

Titulli: Dashuri, krenari dhe paragjykim

Lloji: Tregime dashurie
Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
Autori: XXX
Shkolla: XXX
Klasa: 18 vjec (tani)
Qyteti: Durres
E-mail: essi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir vendosem te me ndryshonin shkollen dhe te me conin ne nje shkolle private sepse thoshin qe keto shkolla kishin mesues me te mire dhe me me shume rregull. nejse... une nuk e prita fare mire kete largim kaq te papritur, por e dija se kjo ishte per em te miren time dhe pse do te me duhej qe te nisja gjithcka nga e para duke filluar qe nga shoqeria dhe pastaj nga mesuesit dhe ambjentimi. dita e pare ne ate shkolle ishte shume e bukur. te gjithe shoket e klases ne vecanti vajzat u sollen shume mire me mua (si diten e pare), mesuesit me mbanin shume afer dhe u ndjeva shume mire gati si ne shkollen e mepareshme. por nuk ishin te gjitha ditet njesoj. me vone me dukej vetja nje njeri i tepert ne shoqerine e tyre pasi kur isha une me to ato flisnin ndonje gje ne vesh ne meyre qe une mos ta degjoja dhe kjo me beri te ndihesha keq.
me vone fillova te rrija me nje vajze qe me dukej me teper tipi im, jozefina e kishte emrin dhe dukej vajze shume e mire te pakten me mua keshtu sillej
***
keshtu kaloi muaji i pare atje dhe si cdo adoleshente edhe une pata fiximin tim ne ate shkolle (dhe pse jo te parin). ishte nje djale nga klasat paralele qe me hyri shume ne sy ne fillim vetem per stilin e tij, sepse vishej super bukur, por vec ketyre ishte nje cun shum serioz dhe me dukej shume mendjemadh dhe pse une nuk kisha te drejte qe t'a gjykoja pa e njohur akoma. me vone mesova se jozefina, goca me te cilen rrija e ksihte shok te ngushte ate dhe per me teper e kishte qejf, por nuk donte qe ai te merrte vesh sepse kishte frike se mos i shkaterohej miqesia me te. kete sekret me tha se ishte e para qe ia tregonte dikujt dhe me kerkoi qe mos ta bisedoja me asnje njeri kete gje. ajo me tha se ai mund te dukej cun serioz dhe mendjemadh por nqs do ta njihja do te me pelqente miqesohesha me te sepse eshte cun shume i mir. une nukk veprova njesoj si ajo , pra nuk i thash se edhe une e pelqeja ate, sepse nuk e dija se si do te reagonte ajo pasi ta merte vesh. emrin e kishte driton.
***
hera e pare qe ai me foli mua ishte jo dhe aq e kendeshme. ishte ne diten e ditelindjes se presores se tyre te nentevjecares qe une as qe nuk e nihja dhe me rastin e saj ishin mbledhur te gjithe ish nxenesit e saj dhe mes tyre ishte edhe dritoni me disa nxenes te paraleleve te tjera. ditelindja do te organizohej ne sallen e pritjeve dhe festave te shkolles dhe une isha e vetmja qe nuk isha nga ish nxeneset e saj por vajta ne feste sepse vajzat e klases ngulmuan qe une te shkoja qe ta njihja presoren e tyre te meparshme. kur hyra une atje festa nuk kishte nisur ende dhe nxenesit po merreshin me pregatitjet e fundit te surprizes qe i kishin realizurar ish presores se tyre. teksa po rrija, dritoni po me shikonte me hapi dhe pasi me hodhi nje veshtrim si me habi me tha : po ti ca kerkon ketu?une ia ktheva:"per cfare mendon se kemi ardhur ketu? per ditelindjen e kesaj presores pra" dhe ai me tha : ti as qe ia ke haberin se kush eshte presorja , paske ardhur per ditelindje ti." dhe une tejet e nevrikosur i thashe: " o djali e problem ti ? dhe ai ma ktheu :" po o vajza prandaj te lutem ik se kjo feste eshte vetem me mesuesen tone dhe nxenesit e saj dhe nuk ka te huaj. une u nevrikosa shume dhe dola nga salla tere nerva duke shukru deren me sa fuqi kisha. qe nga ajo dite e kam pasur shume inat ate dhe sa here qe e shikoja e shikoja me inat, ndersa ai ,me jepte nje qeshje ironike qe shkonte mjaft mire me ate fytyren e tij serioze. me vone mesova se ai kishte qene ish i dashuri i nje vajze nga klasa jone, gerta quhej por kjo e fundit e kishte lene sepse dritani kishte kercyer me nje shoqe te tijen ,pra gjera kalamajsh. gjithashtu mora vesh se kjo e kishta futur ne sherr me ca cuna te tjere qe kjo u lidh me pas dhe jozefina me tha qe pavaresisht rrethanave ti qendroja larg gertes se ajo eshte vetem per te nxjerre syte...
***
disa jave me vone une kisha ditelindjen dhe shoket me kishin realizuar nej suprprize te vogel te salla e pritjeve dhe festave te shkolles. sapo hyra atje degjova , SURPRIZEE!!! ma kishin organizuar shume bukur. vura re se midis nxenesve te klases ishte edhe dritoni se bashku me nje shokun e tij dhe une sapo e pashe iu drejtova me te njejten pyetje qe ai me beri mua disa jave me pare :" po ti cfare kerkon ketu" por ne vend qe te zgjaste zenken ai me tha " edhe njeqind" dhe me dha doren per te me takuar. une i thash faleminderit por e lashe doren e tij te qendronte si e ngrire per pak sekonda para trupit tim derisa ai e hoqi dhe e kuptoi se une nuk doja qe ta takoja.
-duhet ta dish se kjo eshte nje feste me shoket e klases apo jo? i thashe une
- pse mua sme ke shok ti? tha ai
-shok klase jo? i thashe une
- po ama shok po apo jo ? me tha ai duke mu afruar ne fytyre.
-ik vete pa te nxjerre une jashte?
-ti?! me vr8 e ke ti?
-mos te duket se po tallem?
e megjithate ai nuk iku nga festa dhe nga "zenka" qe un pata me te te gjitha gocat filluan te me ngacmonin me perjashtim te ish-it te tij, gertes e cila spo ma varte fare dhe po me shikonte tere inat. pas kesaj nuk e di cme gjeti por fillova ta pelqeja serish dritanin madje edhe me shume se heren e pare dhe e shikoja nga menyra se si me shikonte qe edhe ai ndjente te njejten gje, por me dukej se nese vazhdoja ta shikoja do ta pelqeja edhe me teper dhe me dukej se po ia punoja jozefines prapa kraheve. megjithate, me vone mora vesh se ai ishte lidhur serish me kete gerten dhe jo vetem un por te gjithe ishin te habitur qe ata u bashkuan serish. u ndjeva shume keq dhe aty kuptova se sa shum i rendesishem ishte per mua saqe nuk e shikoja dot me nje tjeter. une e doja ate por tashme ishte shume vone. gjithmone e shikoja me inat edhe pse e pelqeja dhe isha e vetedijshme per kete. jozefina u merzit akoma me shum se un dhe i tha dritonit te ndahjej se gjerat do te perfundonin njesoj si heren e pare por ai i tha qe te mos ngaterrohej me punet e tij dhe u zu me jezefinen....
heres tjt pjesen tjt... ma konfirmoni qe e lexuat dhe ju plq dhe nese doni te vazhdoj historine ??



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     XXX - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregime+dashurie/Dashuri%2C+krenari+dhe+paragjykim/6115


Vepra te ngjashme
nxenesit e vegjel
Lloji: Ese pershkruese
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me d...
Dashuri dhe ndeshki...
Lloji: Novela
Pershnedetje! Une quhem F... dhe jam nje vajze 18 vjecare, por kjo pak rendesi ka. Une vij nga nje f...
Dita e pare e shkol...
Lloji: Tregime per femije
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ng...
eksitues
Lloji: Tregime dashurie
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ...
NE DREJTORI
Lloji: Tregime erotike
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLAS...
Seksi me shokun e k...
Lloji: Tregime erotike
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte d...
Vajza me zemer te m...
Lloji: Tregim
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa v...
detyrat
Lloji: Tregim
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA ...
Deshira
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
Qyteti i gabimeve t...
Lloji: Ese pershkruese
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dh...


Komentet e fundit!

Emri: Anisa Bardhoshi
Email: anisabardhoshi1@gmail.com
Komenti: shum shum e bukur...vazhdoje historine tlt
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.